دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

دیدار رئیس فدراسیون ناشنوایان با مدیركل ورزش و جوانان استان مازندران
 
دیدار رئیس فدراسیون ناشنوایان با مدیركل ورزش و جوانان استان مازندران
دكتر تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان با حضور در اداره كل ورزش و جوانان مازندران با دكتر رنگرز مدیركل ورزرش و جوانان استان دیدار و گفت و گو كرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان ؛ در این دیدار كه امروز (دوشنبه ششم تیرماه) و با حضور دكتر محمد پرگر رئیس كنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، عبدالرضا قلندری معاون توانبخشی بهزیستی استان و نیكخو مشاور مدیركل انجام شد، دو طرف در خصوص همكاری های دوجانبه برای توسعه ورزش های ناشنوایان تبادل نظر كردند.

دكتر رنگرز مدیركل ورزش و جوانان مازندران ضمن خوشامدگویی به رئیس فدراسیون ناشنوایان ، آمادگی خود را برای میزبانی رویدادهای مهم ملی و بین المللی ورزش ناشنوایان در استان مازندران اعلام كرد.

مدیركل ورزش و جوانان مازندران خواستار تعامل بیشتر هیات ورزش های ناشنوایان استان با فدراسیون در جهت توسعه و پیشرفت رشته های مختلف ورزشی شد.

دكتر تیشه گران نیز ضمن ابراز خرسندی از همكاری های اداره كل ورزش و جوانان استان مازندران، آمادگی خود را برای توسعه همكاری ها در جهت رشد و پیشرفت ورزش های ناشنوایان در استان و استفاده از پتانسیل این استان در مسیر توسعه ورزش ناشنوایان اظهار داشت.

لینك كوتاه: https://news.msy.gov.ir/news/2325731.htm
   تاریخ: ۱۰:۴۵ - ۰۷/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۷