دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

مشكلات مركز روانپزشكی رازی شهرری با حضور نمایندگان مجلس بررسی شد
 
شهرری - ایرنا - مسائل و مشكلات مركز آموزشی و درمانی روانپزشكی رازی با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری، 2 از نمایندگان عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شركت دخانیات كشور بررسی و برای رفع آنها اقداماتی انجام شد.
مشكلات مركز روانپزشكی رازی شهرری با حضور نمایندگان مجلس بررسی شد شهرری - ایرنا - مسائل و مشكلات مركز آموزشی و درمانی روانپزشكی رازی با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری، 2 از نمایندگان عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شركت دخانیات كشور بررسی و برای رفع آنها اقداماتی انجام شد.

به گزارش ایرنا از فرمانداری شهرستان ری، حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با همراهی سید علی یزدیخواه نماینده مردم تهران، اسلامشهر، شمیرانات، پردیس و ری و علی بابایی كار نامی نماینده مردم ساری و عضو كمیسیون فرهنگی مجلس و مدیرعامل شركت دخانیات كشور روز دوشنبه از مركز آموزشی درمانی روانپزشكی رازی در منطقه امین آباد شهرری بازدید و در جریان مشكلات و نیازهای این مركز قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، مشكلات مربوط به توسعه، نوسازی و نگهداری خطوط انتقال گاز و برق مجموعه، ارتقاء سطح حفاظتی و پایش تصویری مركز و مساعدت در راستای رفع مشكلات جاری این مركز از جمله مشكلات مطرح شده در این بازدید بود كه در جریان جلسه جمع بندی هماهنگی های لازم جهت رفع آنها انجام گرفت.

به گزارش ایرنا، مركز آموزشی – درمانی روانپزشكی رازی كه در منطقه امین آباد شهر ری واقع شده، بزرگترین و قدیمی ترین مركز روانپزشكی منطقه خاورمیانه است كه تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و با بهره گیری از توان تخصصی متخصصان و اساتید دانشگاه و كادری مجرب، انواع اختلالات اعصاب و روان را بصورت سرپایی (كلینیك ها) و بستری در بخش های مختلف، درمان می كند.

خدمات مشاوره روانشناسی، كاردرمانی، كار درمانی، مددكاری (اعضای تیم درمان و توانبخشی) و انواع خدمات پاراكلینیكی همچون دندان پزشكی، رادیولوژی، آزمایشگاه، نوار قلب، الكتروآنسفالوگرافی و فیزیوتراپی، از دیگر خدمات مركز روانپزشكی رازی است كه به مددجویان و بیماران بستری و مراجعان بصورت سرپایی ارائه می شود.

این مركز تخصصی روانپزشكی كه در سال 1297 شمسی در وسعتی حدود یكصد هكتار و در شرق شهر ری و دامنه جنوبی كوه بی بی شهربانو نزدیك روستای امین آباد تاسیس شد، از سال 1374 تحت نظارت مستقیم دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی قرار گرفت و هم اكنون یكهزار و یكصد بیمار اعصاب و روان تحت درمان اعضای هیات علمی این دانشگاه كه از جمله متخصصان بنام كشور هستند، قرار دارند.

برچسب ها
- شهرستان ری
- بیماری روان پزشكی
- سلامت روان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۴:۴۵ - ۰۶/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۹