دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

آغاز دور تازه مذاكرات برای راه اندازی بیمارستان هلال احمر ایران در كابل
 
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در بازدید از ساختمان بیمارستان صلح و دوستی هلال احمر كشورمان در كابل، دور تازه ای از مذاكرات را با طرف افغانستانی برای تجهیز و راه اندازی این مركز درمانی آغاز كرد.
آغاز دور تازه مذاكرات برای راه اندازی بیمارستان هلال احمر ایران در كابل معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در بازدید از ساختمان بیمارستان صلح و دوستی هلال احمر كشورمان در كابل، دور تازه ای از مذاكرات را با طرف افغانستانی برای تجهیز و راه اندازی این مركز درمانی آغاز كرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ معاون بهداشت، درمان وتوانبخشی جمعیت هلال احمر پس از یك هفته حضور در مناطق زلزله زده "خوست" وارد كابل شد و از ساختمان بیمارستان صلح و دوستی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در پایتخت افغانستان بازدید كرد.

توافق نامه راه اندازی و تجهیز این مركز درمانی توسط جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به درخواست و تقاضای جمعیت هلال احمر افغانی در زمان حاكمیت جمهوری در آن كشور به امضا رسیده بود.

جمعیت هلال احمر كشورمان هم اكنون یك كلینیك فعال درمانی در شهر زرنج در جنوب غربی افغانستان دارد كه در سال های گذشته خدمات بهداشتی و درمانی مختلفی را به مردم افغانستان ارائه كرده است و وزارت صحت عامه و جمعیت هلال احمر افغانی همواره از خدمات درمانی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در چارچوب اقدامات بشردوستانه تشكر كرده اند
منبع خبر:
سلامت
   تاریخ: ۲۰:۱۶ - ۰۷/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۸