دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

شهرداری تهران درصدد ارتقاء سلامت شهروندان/ كشف استعدادهای ورزشی در محلات
 
رئیس شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران در تلاش است تا با استفاده از امكانات ورزشی موجود در شهر سلامت شهروندی را در میان پایتخت نشینان ارتقاء دهد.
شهرداری تهران درصدد ارتقاء سلامت شهروندان/ كشف استعدادهای ورزشی در محلات به گزارش ایسنا، مهدی چمران در آیین افتتاحیه جشنواره های اوقات فراغت و فعالیت های ورزشی محلات شهر تهران گفت: شما جوانان و نوجوانان عزیز با شور و نشاط جوانی خودتان ورزش محلات را ایجاد كرده اید و امیدواریم ورزش شهر تهران را در جایگاه والایی قرار دهید.

وی افزود: هرچند امكانات ورزشی شهر تهران كافی نیست، اما شهرداری سعی كرده از همین امكانات استفاده كرده به سلامتی شهروندان فكر كند.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: جوانان ورزشكار اخلاق مداری و جوانمردی را سرلوحه خود قرار دهند كما اینكه شهر تهران جوانمردان و قهرمانان زیادی دارد.

وی بیان كرد: قهرمان و جوانمرد اسطوره ای شهر تهران جهان پهلوان تختی است كه می تواند الگوی اخلاق ورزشی ورزشكاران شود.

همچنین محمد امین توكلی زاده معاون فرهنگی شهرداری نیز در آیین افتتاحیه جشنواره های اوقات فراغت و فعالیت های ورزشی محلات شهر تهران(قهرمان شهر) گفت: در دوره جدید مدیریت شهری سعی كرده ایم تا در اولین تابستان قرن در خدمت شما باشیم.

وی افزود: در این جشنواره به سه رویكرد خانواده، بانوان، نوجوانان و معلولان و سالمندان تاكید داریم و در رویكرد خانواده گذران اوقات فراغت سالم خانواده ها با حفظ ارزش های اسلامی و ایرانی مد نظر بوده است و ایجاد فضایی برای ورزش و گذراندن اوقات فراغت برای بانوان، دختران و مادران از جمله اهداف مدیریت شهری در جشنواره اوقات فراغت است.

بنا بر اعلام سایت شهر، توكلی زاده یادآور شد: همچنین بازگرداندن نشاط در میان نوجوانان، سالمندان و معلولان هدف دیگری است كه شهرداری تهران در قالب ورزش محلات پیگیری می كند و در بحث قهرمان شهر در كنار سایر كلانشهرهای كشور به این نتیجه رسیدیم تا نخبگان ورزش محلات را به عنوان قهرمانان شهر پیدا ، انتخاب و معرفی كنیم.

به اعتقاد معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، هدف از برگزاری این جشنواره كشف استعدادهای ورزشی در سطح محلات است.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۰:۲۰ - ۰۸/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۶