دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

هیات امنای مركز خیریه حمایت از بیماران روانپزشكی رازی (امین آباد)، تشكیل جلسه داد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

هیات امنای مركز خیریه حمایت از بیماران روانپزشكی رازی (امین آباد)، تشكیل جلسه داد

هیات امنای مركز خیریه حمایت از بیماران روانپزشكی رازی (امین آباد)، امروز (چهارشنبه) با حضور جمعی از خیران عضو خیریه، دكتر مسعود فلاحی معاون تحقیقات دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و عضو هیات امنای خیریه و رئیس و مدیر مركز آموزشی - درمانی روانپزشكی رازی، در این مركز تشكیل جلسه داد.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی مركز روانپزشكی رازی، در ابتدای این جلسه، دكتر امید رضائی رئیس مركز روانپزشكی رازی ضمن خیر مقدم به جمع خیران شركت كننده، از حضور ایشان كه منشاء خیر و پركت برای مركز خواهد بود، تشكر و قدردانی كرد.

وی همچنین، از حمایت ارزشمند و خالصانه آقای سلیمی آشتیانی از اعضای هیات امنای خیریه مركز روانپزشكی رازی در خصوص اعزام تعداد 70 تن از مددجویان پردیس مركز، به همراه تعدادی از پرسنل خدوم بیمارستان به مشهد مقدس و زیارت حرم امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) تقدیر و تشكر كرد.

در ادامه این نشست، گزارشی از پیگیریهای انجام شده در خصوص مصوبات جلسه گذشته و همچنین، نیازهای كنونی مركز روانپزشكی رازی ارائه شد، و خیران با تبادل نظر، اقدامات لازم برای تسریع در روند اجرای مصوبات و رفع نیازهای مركز روانپزشكی رازی را تعیین كردند.

انتهای پیام/



تهیه و تنظیم خبر: زند - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۱:۲۰ - ۰۹/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۴