دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

مركز توانبخشی جانبازان گلستان تا 2 ماه آینده باید به بهره برداری برسد
 
گرگان - ایرنا - رییس كل دادگستری گلستان گفت : پیمانكار و مجری طرح ساخت و تجهیز ساختمان مركز توانبخشی جانبازان استان برای تكمیل و بهره برداری رسمی از آن ، فرصت 2 ماه درخواست كرد.
مركز توانبخشی جانبازان گلستان تا 2 ماه آینده باید به بهره برداری برسدبازدید رییس كل دادگستری گلستان از ساختمان در دست ساخت توانبخشی ایثارگران گرگان - ایرنا - رییس كل دادگستری گلستان گفت : پیمانكار و مجری طرح ساخت و تجهیز ساختمان مركز توانبخشی جانبازان استان برای تكمیل و بهره برداری رسمی از آن ، فرصت 2 ماه درخواست كرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی امروز پس از بازدید از این طرح كه مدیركل و پیمانكار و مجری حضور داشتند، افزود: به پیمانكار و مجری طرح 2ماه فرصت داده شده تا 10 درصد باقیمانده ساختمان را تكمیل كنند.
وی گفت: كلنگ ساخت این مركز سال 85 به زمین زده شد و تغییر چند باره مجری و پیمانكار طرح و كمبود بودجه سبب به درازا كشیدن ، ساخت این مركز شده است .
آسیابی افزود: با تامین بودجه از سوی بنیاد شهید ، پیمانكار مكلف شد تا آخر شهریور، 10 درصد باقیمانده این طرح را، تكمیل و برای تجهیز و راه اندازی در اختیار بنیاد شهید قرار دهد.

مركز توانبخشی جانبازان گلستان تا 2 ماه آینده باید به بهره برداری برسد
جمعی از جانبازان قطع نخاعی گلستان هفته جاری به دیدار رییس كل دادگستری استان رفتند و ورود دستگاه قضایی برای تعیین تكلیف تنها مركز توانبخشی ویژه جانبازان استان را خواستار شدند.
جانبازان گلستان از 15 سال پیش تا كنون چشم انتظار تكمیل تنها مركز توانبخشی ویژه جانبازان استان هستند و در این مدت برای دریافت خدمات توانبخشی مجبور به رفت و آمد به استان های مجاور بودند.
ساختمان مركز توانبخشی جانبازان و معلولان گلستان در بولوار شهید صیاد شیرازی گرگان در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع و در سه طبقه دارای استخر، كلاس های آموزشی، مركز توانبخشی، سوئیت و سالن اجتماعات در دست ساخت است.
استان گلستان بیش از 13 هزار جانباز و ایثارگر، یك هزار و 178 آزاده و چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی كرده است.

برچسب ها
- استان گلستان
- دادگستری
- بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران
- گرگان
- توانبخشی
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۱:۴۶ - ۱۶/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۸۷