دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

معاون استاندار فارس: ایجاد شهر سلامت نیازمند سرمایه گذاری خارجی است
 
شیراز- ایرنا- معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: توسعه گردشگری سلامت در فارس به ویژه پروژه شهر سلامت این استان نیازمند سرمایه گذاری خارجی است.
معاون استاندار فارس: ایجاد شهر سلامت نیازمند سرمایه گذاری خارجی است شیراز- ایرنا- معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: توسعه گردشگری سلامت در فارس به ویژه پروژه شهر سلامت این استان نیازمند سرمایه گذاری خارجی است.

محمد فرخزاده روز چهارشنبه با بیان اینكه وجود دانشگاه علوم پزشكی شیراز و استادان و پزشكان نام آور در این فارس سبب شده كه این استان از دیرباز مقصد گردشگران حوزه سلامت از تمام نقاط كشور و حتی دیگر كشورها باشد ادامه داد: در دنیای امروز كه شاهد توسعه شتابان در عرصه های مختلف به ویژه پزشكی، سلامت و درمان هستیم، باید به این حوزه با نگاهی ویژه و جدی پرداخته شود.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس بیان كرد: استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران خرد و منابع سرگردان بانكی، بهره گیری از ظرفیت های بورس و فرابورس، اخذ تسهیلات و جذب سرمایه گذاران دارای سابقه مثبت از راهكارهای توسعه گردشگری سلامت و تكمیل پروژه شهر سلامت است.

فرخزاده گفت: یكی از مشكلات اساسی در راه اندازی شهر سلامت مسیرهای دسترسی به ویژه محور شمال غرب و گویم است كه باید برای این مشكل چاره اندیشی شود.

وی افزود: رفع موانع و مسائل مربوط به پروژه های سرمایه گذاری حوزه گردشگری سلامت نیازمند تمركز ویژه است.

بر اساس این گزارش، پروژه شهر سلامت به مساحت 900 هكتار با امكاناتی همانند بیمارستان، كلینیك های تخصصی، مراكز جراحی، مراكز توانبخشی، آب درمانی و مراكز رفاهی در محور شمال غرب شیراز واقع شده است.

برچسب ها
- شیراز
- استانداری فارس
- گردشگری سلامت
- فارس
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۲:۵۷ - ۱۵/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۷