دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

معاون وزیر بهداشت : توسعه خدمات حوزه سلامت كشور در اولویت دولت سیزدهم است
 
شیراز-ایرنا-معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكی در سفر به استان فارس،توسعه خدمات حوزه سلامت كشور را از اولویت های دولت سیزدهم عنوان كرد.
معاون وزیر بهداشت : توسعه خدمات حوزه سلامت كشور در اولویت دولت سیزدهم است شیراز-ایرنا-معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكی در سفر به استان فارس،توسعه خدمات حوزه سلامت كشور را از اولویت های دولت سیزدهم عنوان كرد.

دكتر بهروز رحیمی روز چهارشنبه در سفر به شهرستان سروستان ، هدف خود از این بازدید را نظارت بر نحوه پیشبرد پروژه های سلامت محور در استان فارس و بازدید از روند ارائه خدمت در این حوزه برشمرد.

او با بیان اینكه با تلاش شبانه روزی و بی شائبه مجموعه سلامت كشور، حمایت های مقام معظم رهبری و دولت، موجب شد تا بحران كرونا به بهترین شكل در كشور مدیریت شود، افزود: مدافعان سلامت كشور در روزهای بحرانی كرونا با تمامی دشواری ها، در خط مقدم مبارزه با این بیماری حضور یافتند.

این مقام مسوول در وزارت بهداشت در بخش دیگری از صحبت های خود، با خانواده و بازماندگان مرحوم كمالی، پرستار بیمارستان شهدای سروستان كه چندی پیش در حین ماموریت جان خود را از دست داد، ابراز همدردی كرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت همچنین از مردم خواست تا با تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، از بازگشت به روزهای بحرانی كرونا در كشور پیشگیری كنند.

دكتر رحیمی همچنین بر ضرورت توسعه خدمات سلامت در شهرستان سروستان تاكید كرد و ابراز امیدواری كرد زیرساخت های خدمت رسانی در این شهرستان، توسعه یابد.

خیرین افتخار حوزه سلامت كشور هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در بازدید از پروژه خیرساز ساخت پایگاه اورژانس كوهنجان، خیرین را افتخار حوزه سلامت كشور دانست.

او در این بازدید با تقدیر از مشاركت خیرین در پیشبرد اهداف سلامت كشور و به ویژه قدردانی از همكاری خیرین حوزه سلامت استان فارس، ابراز امیدواری كرد این پروژه خیرساز نیز به زودی به چرخه سلامت استان فارس افزوده شود.

پروژه ساخت پایگاه اورژانس كوهنجان در زمینی به مساحت 600 مترمربع و با زیرینای 110 مترمربع از سال 1399 با مشاركت خیرین حوزه سلامت آغاز شده و تاكنون حدود 70 درصد پیشرفت فیزیكی داشته است.

بازدید از طرح های بیمارستانی

دكتر رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در ادامه برنامه سفر خود به استان فارس در شهرستان سروستان حضور یافته و از خدمات بیمارستان شهدای سروستان بازدید كرد.

او در این بازدید ضمن حضور در بخش های مختلف بیمارستان شهدای سروستان، نحوه اعزام بیماران به مركز استان و فرآیندهای خدمت رسانی در این مركز درمانی را مورد بررسی قرار داد.

گفت و گو با كاركنان این بیمارستان و بیماران مراجعه كننده پیرامون نحوه خدمت رسانی در این مركز درمانی، دیگر محور این بازدید نظارتی بود.

بیمارستان شهدای سروستان با 29 تخت فعال و هفت هزار مترمربع زیربنا در سال 1372 آغاز به كار كرده و دارای بخش های اتفاقات، داخلی، اطفال، جراحی، زنان و زایمان، سی سی یو، زایشگاه، دیالیز، تالاسمی، اتاق عمل، داروخانه، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، سونوگرافی و كلینیك ویژه است.

شهرستان سروستان در فاصله 80 كیلومتری جنوب شیراز در استان فارس قرار دارد.

برچسب ها
- شیراز
- دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
- وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی
- فارس
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۲:۳۹ - ۱۵/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۲