دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

وب دا - رئیس جدید بیمارستان توانبخشی '' رفیده '' معرفی شد
 
دكتر "محمد صیادنصیری" امروز (یكشنبه) در مراسمی با حضور هیات رئیسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و جمعی از مسئولان، كاركنان و كارشناسان بیمارستان رفیده، به عنوان رئیس جدید بیمارستان توانبخشی رفیده معرفی شد و از خدمات هفت ساله دكتر فریدون لایقی رئیس سابق این بیمارستان، تقدیر به عمل آمد.
در مراسمی با حضور هیات رئیسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛ رئیس جدید بیمارستان توانبخشی " رفیده " معرفی شد
دكتر "محمد صیادنصیری" امروز (یكشنبه) در مراسمی با حضور هیات رئیسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و جمعی از مسئولان، كاركنان و كارشناسان بیمارستان رفیده، به عنوان رئیس جدید بیمارستان توانبخشی رفیده معرفی شد و از خدمات هفت ساله دكتر فریدون لایقی رئیس سابق این بیمارستان، تقدیر به عمل آمد.

رئیس جدید بیمارستان توانبخشی

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی بیمارستان رفیده، دكترحمیدرضا خانكه رئیس دانشگاه علوم توانبخشی در این مراسم، ضمن اشاره به جایگاه توانبخشی در كشور و مغفول ماندن آن در جامعه گفت: با توجه به اینكه 17 درصد جمعیت ما معلول است، 30 درصد جمعیت كشور نیازمند خدمات توانبخشی هستند و 25 درصد جمعیت از امكانات توانبخشی استفاده می كنند، حوادث ترافیكی نیز سالانه بیش از 17 هزار كشته و بیش از 44 هزار معلول بر جای می گذارد و از سویی، جامعه در جال سالمند شدن است، باید به توانبخشی توجه ویژه ای بشود.

دكتر حمیدرضا خانكه: بیمارستان رفیده باید به عنوان یك الگو در منطقه مطرح باشد

دكتر خانكه، افزود: وظیفه ما به عنوان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی این است كه توانبخشی و جایگاه آن را در كشور معرفی كنیم و « صدای بیماران توانبخشی در كشور باشیم » و بیمارستان رفیده به عنوان تنها بیمارستان تخصصی توانبخشی در كشور ، خدمات بی نظیری به بیماران ارائه می دهد كه نه تنها در كشور، بلكه باید در كل منطقه به عنوان یك الگو، مطرح باشد.

وی در پایان سخنان خود از از زحمات چندین ساله دكتر لایقی به عنوان رئیس بیمارستان توانبخشی رفیده تشكر كرد و افزود: در همین مدت زمان كوتاه كه ایشان مسئولیت معاونت درمان دانشگاه را به عهده گرفتند نیز شاهد تغییرات محسوس و گام های موثر در حوزه درمانی و آموزشی هستیم.

دكتر فریدون لایقی: در وزارت بهداشت، توانبخشی را به اسم رفیده می شناسند

در ادامه این مراسم، دكتر فریدون لایقی معاون درمان و توانبخشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و رئیس سابق بیمارستان رفیده ضمن تقدیر و تشكر از حمایت مسئولان دانشگاه از بیمارستان و همكاری تك تك كاركنان رفیده در مدت زمان خدمت شان در بیمارستان گفت: خیلی خوشحالم كه با حمایت های مسئولان دانشگاه و همكاری همكاران بیمارستان، اكنون بیمارستان رفیده به یك برند و الگو تبدیل شده است تا جایی كه در وزارت بهداشت، " توانبخشی " را به اسم " رفیده " می شناسند.

دكتر لایقی افزود: این مهم با دلسوزی، پیشتكار و تلاش تك تك اعضای خانواده رفیده به دست آمده و باعث افتخار بنده است كه رفیده در مسیر تكامل و ترقی قرار دارد و خوشحالم كه سكوی هدایت بیمارستان اكنون به دكتر صیادنصیری كه یك فرد متخصص، عالم، توانا و متبحر در عرصه توانبخشی است، سپرده می شود.

دكتر محمد صیاد نصیری متخصص مغز و اعصاب و رئیس جدید بیمارستان در سخنانی از رئیس دانشگاه و معاون درمان به جهت انتخاب وی برای این سمت تشكر كرد و گفت: امیدوارم با حمایت های مسئولان دانشگاه، اساتید و همكاران بیمارستان رفیده همچون گذشته بتوانیم به رسالت های بیمارستان عمل كرده و رو به جلو حركت كنیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی: بیمارستان رفیده، باعث افتخار دانشگاه است

دكتر حمیدرضا خرم خورشید معاون آموزشی و عضو هیات رئیسه دانشگاه با بیان اینكه جایگاه فعلی بیمارستان مرهون تلاش تعداد بسیاری از همكاران دانشگاه و بیمارستان بوده است، افزود: « بیمارستان رفیده باعث افتخار دانشگاه است » و خدمات ارزنده در تمام سطوح توانبخشی ارائه می دهد، اما از نظر فیزیكی محدودیت هایی دارد و هدف ما این است كه بتوانیم از نظر فیزیكی، بیمارستان را گسترش بدهیم.

معاون آموزشی دانشگاه، ارائه بهترین خدمات به بیماران و همچنین تعلیم و آموزش دانشجویان تحصیلات تكمیلی و به ویژه دانشجویان PhD را از دیگر اهداف معاونت آموزشی در بیمارستان رفیده برشمرد.

دكتر خرم خورشید در انتهای سخنانش ضمن تشكر از زحمات دكتر لایقی، برای دكتر صیاد نصیری آرزوی موفقیت كرد و گفت: دكتر صیاد نصیری از بهترین متخصصان نورولوژی هستند و از ابتدای حضورشان در دانشگاه، خدمات ارزنده ای در دانشگاه و مراكز ارائه دادند.

در انتهای این مراسم، لوح های تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به دكتر لایقی و دكتر صیاد نصیری اهدا شد.

گفتنی است؛ بیمارستان توانبخشی رفیده، با 80 تخت بستری و كلینیك های مختلف، تنها بیمارستان تخصصی توانبخشی در كل كشور است كه براساس استانداردهای روز دنیا، انواع خدمات تخصصی حوزه توانبخشی را به صورت بستری و سرپایی، به بیماران و نیازمندان ارائه می دهد.

این بیمارستان منحصربفرد كه تحت نظارت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و با تعرفه دولتی فعالیت می كند، در منطقه قیطریه تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: شاهی – نعیمی پور

منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۰۹:۳۷ - ۱۵/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۲۹