دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

ضرورت همكاری نهادهای مختلف برای بهره مندی از ظرفیت مغفول مانده مجتمع توانبخشی ایثار
 
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی: مجتمع توانبخشی ایثار تاكنون مغفول مانده و از آن استفاده نشده است كه با همكاری نهادهای مختلف باید در جهت بهره مندی از این ظرفیت به نفع استان و جامعه ایثارگر استفاده شود.
ضرورت همكاری نهادهای مختلف برای بهره مندی از ظرفیت مغفول مانده مجتمع توانبخشی ایثار

به گزارش ایثار«واحد لرستان»، حامد ویسكرمی، امروز(14تیر)، در برگزاری نشستی كه به منظور عقد تفاهم نامه همكاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، سازمان بهزیستی و دانشگاه علوم پزشكی و هلال احمر لرستان برگزار شد، اظهارداشت: همه ما مدیون شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم.
دكتر ویسكرمی افزود: خدماتی كه در سطح كشور و استان نسبت به جامعه ایثارگر ارائه می شود خدماتی شایسته و درخور این افراد نیست .
وی به مجتمع توانبخشی ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اشاره كرد و عنوان داشت: این مجتمع توانبخشی ایثار تاكنون مغفول مانده و از آن استفاده نشده است.
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: از این ظرفیت باید به نفع استان، جانبازان و ایثارگران استفاده شود و با استفاده از ظرفیت و با همكاری مجموعه های مختلف باید تلاش شود خلاهای موجود برطرف شود.
دكتر ویسكرمی بیان كرد: امید است در سایه همكاری بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و دانشگاه علوم پزشكی استان به زودی شاهد ارائه خدمات از طرف مجتمع توانبخشی ایثار به جامعه هدف و همه مردم باشیم.


   تاریخ: ۲۲:۱۶ - ۱۴/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۵