دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

افزایش آمار مراجعین كلینیك باغچه بان اراك
 
افزایش آمار مراجعین كلینیك باغچه بان اراك
رییس دانشكده توانبخشی و متخصص بیماری های مغز و اعصاب از افزایش آمار مراجعین كلینیك باغچه بان اراك نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش تابناك مركزی، دكتر لیلا پورسعادت افزود: براساس آخرین آمار و اطلاعات دریافت شده 7 هزار و 816 خدمت در سال 1400 به مراجعه كنندگان ارائه شده است كه این آمار در سال 1401 تا اردیبهشت ماه به هزار و 101 نفر رسیده است كه این مهم نشان از افزایش آمار مراجعین كلینیك باغچه بان نسبت به سال گذشته می باشد.
وی ادامه داد: امید می رود كه با فعال شدن شیفت عصر كلینیك كاردرمانی باغچه بان توسط اعضای هیات علمی شاهد افزایش آمار كمی و كیفی كلینیك باشیم.
وی افزود: با توجه به فعالیت صبح و عصر كاردرمانی و فیزیوتراپی پزشكان، نورولوژی، ارتوپدی، نوروسرجری و روماتولوژی بیماران را برای بازتوانی ارجاع دهند.
وی ادامه داد: همكاران ENT، بیماران را برای خدمات شنوایی شناسی و گفتار درمانی با وجود دستگاه پیشرفته استروبوسكوپ و سایر تجهیزات فوق پیشرفته شنوایی شناسی برای اقدامات تشخیصی و بازتوانی ارجاع دهند.
پورسعادت با اشاره به اینكه ارائه خدمات به جامعه معزز جانبازان و شهدا رایگان است و می توانند از خدمات مناسب این كلینیك استفاده كنند، تاكید كرد: امید است با مساعدت بنیاد شهید شاهد راه اندازی آب درمانی در آینده نزدیك باشیم.
گفتنی است كه در سال 1400، تعداد 4 هزار و 950 خدمت فیزیوتراپی، هزار و 108 خدمت گفتار درمانی، 96 مورد ادیومتری جامع، 22 مورد ارزیابی تعادل، 96 موردتیمپانومتری، 12 مورد ارزیابی وزوز گوش، 89 مورد رفلكس اكوستیك صوتی و هزار و 443 خدمت كاردرمانی ارائه شده است كه این آمار در سال 1401 تا اردیبهشت ماه به 870 مورد فیزیوتراپی، 97 مورد گفتاردرمانی، 9 مورد ادیومتری جامع، 1 مورد ارزیابی تعادل، 7 مورد تیمپانومتری، 1 مورد ارزیابی وزوز گوش،6 مورد رفلكس اكوستیك صوتی و 110 خدمت كاردرمانی رسیده است.
منبع خبر:
تابناک
   تاریخ: ۱۸:۵۱ - ۱۴/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۷