دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

ساختمان " ایثار " مركز آموزشی – درمانی روانپزشكی رازی (امین آباد) افتتاح شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

ساختمان " ایثار " مركز آموزشی – درمانی روانپزشكی رازی (امین آباد) افتتاح شد

ساختمان تازه تاسیس " ایثار " در مركز آموزشی - درمانی روانپزشكی رازی، امروز (دوشنبه) با حضور نمایندگان اداره امور حقوقی وزارت بهداشت، معاونان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و مسئولان مركز روانپزشكی رازی افتتاح شد.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی مركز رازی، ساختمان ایثار طی سالهای اخیر توسط خیر حوزه سلامت میرجلال لطیفی، جهت ارائه خدمات به بیماران و مددجویان، در بخشی از محوطه مركز روانپزشكی رازی احداث شد.

این گزارش همچنین حاكیست كه شركت كنندگان در مراسم ساختمان ایثار، از كارگاه های توانبخشی مركز روانپزشكی رازی نیز كه روزانه گروه های مختلف بیماران اعصاب و روان ساكن در بخش آسایشگاهی این بیمارستان، از امكانات آنها استفاده می كنند و محصولاتی را با مهارت آموزش دیده خود می سازند، بازدید كردند.

گفتنی است كه در این برنامه، دكتر میر حامد خانی، دكتر گرجی، دكتر امید رضائی، دكتر حسین اخوان زنجانی، مهندس محمد رضا جعفری، ابوالفضل بختیاری خواه، دكتر فریدون لایقی، دكتر مهرداد فرخی، دكتر محمود ابراهیمی، دكتر جواد شجاع فرد، محمد عزیزی فهلیانی و عباسعلی زند شركت داشتند.

مركز آموزشی - درمانی روانپزشكی رازی واقع در منطقه امین آباد شهر ری، به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین مركز روانپزشكی منطقه خاورمیانه، تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی می باشد كه با بهره گیری از توان تخصصی متخصصان و اساتید دانشگاه و كادری مجرب، انواع اختلالات اعصاب و روان را بصورت سرپایی (كلینیك ها) و بستری، درمان می كند.

نیمی از بیماران این مركز روانپزشكی، به دلیل نداشتن خانواده و یا حامی مشخص، در بخش های آسایشگاهی این مركز، اقامت دائم دارند و این مركز علاوه بر ارائه خدمات پزشكی و درمانی، امكانات لازم برای زندگی شبانه روزی آنان را فراهم كرده است.

انتهای پیام/



تهیه و تنظیم خبر: زند - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۰:۱۱ - ۱۴/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۴۹۵