دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

برگزاری جشن بزرگ عید سعید غدیر خم در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

برگزاری جشن بزرگ عید سعید غدیر خم در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی

كلیپ معرفی جشن

جشن بزرگ عید سعید غدیر خم روز چهارشنبه (22 تیرماه جاری) ویژه دانشگاهیان علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و خانواده های محترمشان با اجرای برنامه های متنوع تفریحی و نشاط آور، در این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش وبدا بنقل از ستاد برگزاری جشن عید سعید غدیر خم دانشگاه، جشن بزرگ عید غدیر خم با اجرای محمد نجفی، گروه دف نوازی سی نای و با حضور خواننده كودك و نوجوان امیر جان، از ساعت 10 الی 12 در سالن احمدی روشن دانشگاه برگزار می شود.

این گزارش حاكیست كه بخشی از برنامه های شاد و مسابقات متنوع ویژه كودكان دانشگاهیان علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، از ساعت 8 الی 10 در محوطه جنوبی دانشگاه و پشت ساختمان شهید علیمحمدی اجرا می شود.

براساس این گزارش، همكاران می توانند اسامی كودكان و نوجوانان خود را جهت شركت آنان در این جشن، تا پایان ساعت اداری امروز 20 تیرماه به سركار خانم روح الامین در اتوماسیون پیام بفرستند. جهت كسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند با شماره تلفن داخلی 2208 تماس بگیرند.

گفتنی است كه اجرای گروه های هنری، تجلیل از سادات شركت كننده در مراسم، مسابقه، اهدای هدایا به شركت كنندگان به قید قرعه، ویژه برنامه كودك و نوجوان، برپایی ایستگاه گریم و كارگاه های آموزشی بازی های كودكان، از دیگر برنامه های این جشن بزرگ است.

   تاریخ: ۱۷:۴۵ - ۲۰/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۹۱