دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

پلاتینر؛ معجزه ای برای درمان دیسك كمر
 
كمربند پلاتینر برای درمان و تسكین دردهای ستون فقرات، عضلات كمر و همچنین پیشگیری از بازگشت التهاب در زمان بهبودی ساخته شده است. كمربند UIC پلاتینر به رفع درد در مفاصل، دیسك ها، رباط ها، تاندون ها، اعصاب و طناب نخاعی كمر كمك شایانی می كند.
پلاتینر؛ معجزه ای برای درمان دیسك كمر
كمربند پلاتینر برای درمان و تسكین دردهای ستون فقرات، عضلات كمر و همچنین پیشگیری از بازگشت التهاب در زمان بهبودی ساخته شده است. كمربند UIC پلاتینر به رفع درد در مفاصل، دیسك ها، رباط ها، تاندون ها، اعصاب و طناب نخاعی كمر كمك شایانی می كند. - اخبار بازار -
كمربند پلاتینر برای درمان و تسكین دردهای ستون فقرات، عضلات كمر و همچنین پیشگیری از بازگشت التهاب در زمان بهبودی ساخته شده است. كمربند UIC پلاتینر به رفع درد در مفاصل، دیسك ها، رباط ها، تاندون ها، اعصاب و طناب نخاعی كمر كمك شایانی می كند.

Platiner شبیه هیچ یك از كمربندهای طبی و حرارتی موجود در بازار نیست. بهره گیری از تكنولوژی مدرن UIC، ویژگی ها و مكانیسم اعجازآور پلاتینر را پدید آورده كه تاثیر شگرفی در درمان دیسك كمر دارد.

كمربند پلاتینر چیست؟

كمربند UIC پلاتینر شبیه هیچ یك از كمربندهای طبی و حرارتی موجود در بازار نیست. مدت زمان درمان و تسكین درد بستگی به منشا، نوع، مزمن یا غیرمزمن بودن و شدت درد شما در ناحیه دیسك كمر دارد.

بهبودی پس از استفاده از Platiner، از چند روز تا چند هفته ادامه دارد. البته این مقطع به دفعات و زمان استفاده از این دستگاه بستگی دارد. بهترین بازه زمانی برای استفاده از پلاتینر در هر بار استفاده، 45 دقیقه تا یك ساعت است.

مقاومت پوست و روش های مكانیسم كنترل درد در هر شخص با دیگری متفاوت است پس زمان بهبودی نیز در هر فرد، فرق می كند. آنچه استفاده كنندگان از كمربند گزارش كرده اند این است كه بعد از تنها چند جلسه استفاده، شاهد كاهش التهاب و درد در ناحیه دیسك كمر خود بوده اند.

كمربند UIC پلاتینر در صورتی بهترین بازدهی را خواهد داشت كه به دفعات متوالی در بازه زمانی توصیه شده در كنار رعایت تمامی اصولی كه فیزیوتراپ شما تجویز كرده، استفاده شود.

هرچند بسیاری از افراد با استفاده از Platiner، درمان و رفع درد را به طور كامل گزارش كرده اند. اما استفاده از پلاتینر، جایگزین مراجعه به پزشك نیست.

نتیجه در افراد مختلف بسته به نوع معضلات آن ها در ناحیه دیسك كمر دارد و شاید نیاز باشد تا در كنار استفاده از كمربند پیلاتینر، سایر درمان های دارویی و پزشكی و فیزیوتراپی را به صورت همزمان پیش ببرید.

كمربند UIC پیلاتینر یكی از بهترین درمان های خانگی درد دیسك كمر است.

درباره تكنولوژی UIC



تكنولوژی UIC، پیشرفته ترین تكنولوژی ماساژ است كه خود از تكنولوژی امواج اولتراسوند و امواج اِنفرارد یا مادون قرمز به همراه تكنیك كِلاك پالس تشكیل شده است.

تركیب این دو تكنولوژی مفید با استفاده از تكنیك پالس ساعتی، بصورت یكپارچه و هماهنگ به طور شگفت انگیزی باعث بهبودی و نابودی دردهای گردن می شود.

امواج اولتراسوند

حرارت عمیق امواج اولتراسوند كه از دستگاه هایی مانند Platiner تابانده می شوند، می توانند گرفتگی عضله و آسیب دیدگی یا كشیدگی در ناحیه دیسك كمر را بكاهند.

تولید حرارت عمیق حاصل از دستگاه اولتراسوند به درمان ناراحتی بافت های عمقی بدن یاری می رساند. این حرارت، وضعیت سلول های بافت نرم و متابولیسمشان را بهبود می بخشد.

اولتراسوند می تواند تجمع مایعات در جریان خون را افزایش دهد. اولتراسوند تراپی در درمان زخم های بافت نرم و زخم های ناشی از عمل جراحی نیز تاثیر شگفت انگیزی دارد.

امواج مادون قرمز

امروزه اثرات مثبت درمان با انفرارد بر آرتریت، درد مفاصل و عضلات و التهاب مفاصل بدون عوارض جانبی مشخص شده است. تحقیقات حاكی از آن است كه درمان با مادون قرمز میزان سیتوكین را بعد از درمان كاهش و تعداد سلول های ایمنی را افزایش می دهد.

نتیجه این فرآیند، بهبود التهاب آرتریت و تحریك نوری سلول های ایمنی لازم برای بهبود این بیماری است. بسیاری از متخصصان حوزه پزشكی معتقدند كه توانایی مادون قرمز در تحریك اعصاب و پشتیبانی از بهبود زخم قابل توجه است. سلول های عصبی به خوبی به تشعشعات مادون قرمز واكنش نشان می دهند.

نور مادون قرمز با نفوذ به پوست باعث بهبودی سریع تر بافت های عمیق می شود و گردش خون اكسیژن دار در بدن را بهبود می بخشد. در نتیجه این مكانیسم، درد تسكین پیدا می كند. درمان با نور مادون قرمز می تواند عمیقا به بافت ها نفوذ كند.

تكنولوژی كِلاك پالس

در الكتروتراپی از یك دستگاه الكتریكی كه پالس های الكتریكی را به شكل كلاك پالس یا پالس ساعت به بدن انتقال می دهد، استفاده می شود. تكنولوژی كلاك پالس به كار رفته در Platiner به صورت ریتم های دقیق و هماهنگ باعث ماساژ عضلات به نحو فوق العاده ایی می شود.

وقتی امواج به شكل كلاك پالس به بافت مورد نظر تابانده می شوند، نقش شگرفی در نابودی اسپاسم های عضلانی خواهند داشت. بعد از استفاده از پلاتینر، از تاثیرات خارق العاده آن در درمان و تسكین درد در مدتی كوتاه، تعجب خواهید كرد!

بسیاری از اشخاصی كه با استفاده از كمربند پلاتینر، درد دیسك كمر آن ها بهبود یافته، شیوه های دیگر درمان درد دیسك كمر را آزموده و پاسخی نگرفته بودند.

كاربرد تكنیك كلاك پالس در الكتروتراپی و نتایج و فواید آن به شرح زیر است:

رفع گرفتگی عضلاتجلوگیری از آتروفی عضلات و توقف تحلیل عضلات به دلیل استفاده نادرست از آن هابهبود گردش و جریان خونتحریك هدفمند عضلاتحفظ و بهبود دامنه حركتیكنترل و كاهش دردهای مزمن، پس از حادثه و بعد از عمل جراحیجلوگیری از ترومبوز وریدی عمقی بعد از جراحییاری رساندن به بازسازی زخمجراحی دیسك كمر



در عمل جراحی دیسك كمر، هسته دیسك برداشته می شود و دو سر حلقه دیسك به هم می پیوندند. اصولا عمل جراحی دیسك كمر در كسانی انجام می گیرد كه از درمان های غیرجراحی دیسك كمر جواب نگیرند.

پلاتینر یك روش غیرتهاجمی برای كمر درد است و در مقایسه با درمان های تهاجمی مثل جراحی دیسك كمر یا كمتر تهاجمی مانند ازون تراپی، روشی كاملا بی خطر و بدون عوارض است.

كمربند پلاتینر اگر در مراحل ابتدایی كمر درد استفاده شود، شاید بتواند از پیشرفت آسیب این ناحیه جلوگیری كند و دیگر هیچ گاه نیازی به جراحی دیسك كمر نباشد.

كمربند UIC پلاتینر با افزایش خونرسانی و اكسیژن به بافت آسیب دیده، باعث كاهش التهاب در آن ناحیه می شود كه می تواند در مراحل مختلف، به درمان دیسك كمر نیز كمك شایانی كند.

هزینه تهیه Platiner بسیار كمتر از هزینه جراحی دیسك كمر است و نیازی به تحمل فشارهای روحی و استرس عمل جراحی نیز وجود ندارد. همچنین با استفاده از پلاتینر، دیگر دوران نقاهت و سختی ها و استراحت طولانی مدت آن كه روال زندگی عادی شما را مختل می كند، وجود نخواهد داشت.

شما به راحتی در خانه در حال استراحت خواهید بود و همزمان با درمان، ماساژ هم دریافت می كنید، انگار كیلینیك فیزیوتراپی را به خانه آورده اید.

ورزش دیسك كمر

ورزش دیسك كمر و كمربند پلاتینر، درمان های مكمل یكدیگر هستند و در كنار هم می توانند به درمان قطعی دیسك كمر كمك كنند. عدم تحرك در دنیای مدرن امروز و پشت میز نشینی های طولانی مدت در روز، باعث شده كه كمر درد به معضلی شایع در بین جوانان و اشخاص مسن اعم از زن و مرد در همه كشورهای جهان تبدیل شود.

ورزش دیسك كمر از آن حیث حائز اهمیت است كه می تواند این تحرك را برای تقویت عضلات و مفاصل كمر به آن بازگرداند. استفاده از كمربند UCI پلاتینر باعث می شود تا شما از ورزش دیسك كمر نتیجه بهتری بگیرید و این تمرینات تاثیرات بلندمدت و ماندگاری در درمان دیسك كمر و پیشگیری از آن داشته باشند.

"این مطلب تبلیغاتی است"

R1010113/P/S1407,1431/CT12

تبلیغات تسنیم
كتاب تسنیم - جنگ شناختی

پربیننده ترین اخبار بازار
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۶:۱۴ - ۲۰/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۲۱۴