دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

فعالیت 17 مركز شبانه روزی نگهداری از معلولین در كرمانشاه
 
كرمانشاه- مدیركل بهزیستی استان كرمانشاه از فعالیت 17 مركز شبانه روزی نگهداری از معلولین در استان كرمانشاه خبر داد.
فعالیت 17 مركز شبانه روزی نگهداری از معلولین در كرمانشاه كرمانشاه- مدیركل بهزیستی استان كرمانشاه از فعالیت 17 مركز شبانه روزی نگهداری از معلولین در استان كرمانشاه خبر داد.

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: استان كرمانشاه دارای 35 هزار معلول بوده كه سه دفتر معاونت توانبخشی كارهای مربوط به معلولین و سالمندان را پیگیری می كنند.

وی افزود: یك هزار و 100 نفر از معلولین، سالمندان، بیماران روانی مزمن و عقب ماندگان ذهنی به صورت شبانه روزی در 17 مركز شبانه روزی زندگی كرده و معلولین مستمری بگیر و مراقبت در منزل همگی زیر نظر دفتر شبانه روزی هستند.

مدیركل بهزیستی استان كرمانشاه تصریح كرد: فراگیری كارهای حرفه آموزی برای معلولین و گذراندن اوقات فراغت سالمندان مربوط به دفتر روزانه و توانمند سازی معلولین از دیگر دفترهای معاونت توانبخشی است.

محمدی گفت: با توجه به معلولیت و مشكلات مددجویان و افرایش تقاضا برای این مراكز 2 مركز در شهرستان های جوانرود و اسلام آباد غرب فعال است.

وی بیان كرد: برخی از معلولین هویت آن ها مشخص نبوده و فاقد سرپرست مؤثر هستند به همین خاطر وظیفه بهزیستی مراقبت از آن ها در كنار افراد دارای هویت در مراكز شبانه روزی است.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۴:۱۱ - ۱۸/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۲۷۲