دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

سمینار رسانه و آسیب های اجتماعی در سنندج برگزار می شود
 
سمینار علمی رسانه، فضای مجازی و آسیب های اجتماعی روز پنجشنبه 23 تیر ماه سال جاری در دانشگاه كردستان برگزار می شود.
سمینار رسانه و آسیب های اجتماعی در سنندج برگزار می شود سمینار علمی رسانه، فضای مجازی و آسیب های اجتماعی روز پنجشنبه 23 تیر ماه سال جاری در دانشگاه كردستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از كردستان منصور اولی، دبیر این همایش اظهار كرد: این سمینار با همكاری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرگزاری كرد پرس و با هدف افزایش غنای علمی در حوزه های رسانه ای و فضای مجازی و بررسی آسیب های این حوزه برگزار می شود.

وی افزود: این همایش شامل سخنرانی استادان و مسئولان مربوطه و همچنین دو پنل تخصصی در حوزه رسانه و فضای مجازی و آسیب های اجتماعی با حضور اساتید كشوری و استانی است و طراحی محتوا با هدف آموزشی و اطلاع رسانی انجام گرفته است.

وی دكتر منصور ساعی، دكتر سیدحسن موسی چلك، دكتر آزاده سالمی، دكتر احمد امانی، دكتر جعفر عبدالملكی، آقای مهدی دانش پور و آقای مختار جعفری را از جمله ارائه دهندگان سخنرانی ها و مقالات علمی در این سمینار نام برد و گفت: شورای سیاستگذاری علمی این همایش از ماه ها قبل در مورد محتوا و مخاطبان این همایش برنامه ریزی كرده است.

وی با بیان اینكه حوزه سواد رسانه ای و مسائل فضای مجازی نیازمند نگاه علمی و تبیین روشمند است، بیان كرد: هدف این سمینار تبیین این نگاه علمی است و امیدواریم تلنگری باشد برای اینكه فعالان مجازی و رسانه ای و همچنین جامعه شناسان و دلسوزان دانشگاهی مسائل این حوزه را با نگاه علمی تر دنبال كنند.

اولی اعلام كرد: این سمینار روز پنجشنبه ساعت 9 صبح در محل سالن فردوسی دانشگاه كردستان برگزار می شود.
منبع خبر:
سلامت
   تاریخ: ۰۲:۲۸ - ۲۲/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۸۸