دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

افزایش رضایتمندی بیماران از خدمات بیمارستان فوق تخصصی نورافشار
 
رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از افزایش میزان رضایتمندی بیماران و مراجعان از خدمات این بیمارستان خبر داد.
افزایش رضایتمندی بیماران از خدمات بیمارستان فوق تخصصی نورافشار رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از افزایش میزان رضایتمندی بیماران و مراجعان از خدمات این بیمارستان خبر داد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت؛ دكتر مهدی فرنقی زاد با اعلام این خبر گفت: بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از ابتدای امسال علاوه بر رعایت كلیه استانداردهای ارتقاء سلامت بیمار و با افزایش كیفیت ارائه خدمات و رعایت هرچه بیشترحقوق بیماران و مراجعان موجب افزایش رضایتمندی در بین بیماران شده است.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با اشاره به شیوه ی ارزیابی كمی و كیفی بیمارستان از میزان رضایتمندی بیماران افزود: در دوسال اخیر به منظور دسترسی سهل و آسان و جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه پرسشنامه هایی به صورت آنلاین با هدف رضایت سنجی از خدمات بیمارستان در اختیار بیماران و مراجعان قرار گرفته است.

وی در ادامه به بررسی نتایج این نظرسنجی ها اشاره كرد و افزود: سطح رضایتمندی بیماران و مراجعان در سه ماهه اول سال 1401 نسبت به مدت مشابه در سال 1400روند افزایشی داشته است و با رشد 17 درصدی از 60 درصد به 77 درصد رسیده است.

دكتر فرنقی زاد در پایان با اشاره به اینكه بیمارستان فوق تخصصی نورافشار یكی از قابل اعتماد ترین مراكز درمانی، تشخیصی و توانبخشی در سطح كشور است، گفت: این بیمارستان به عنوان تنها بیمارستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در داخل كشور با نگاهی چند رشته ای و با بهره مندی از تجهیرات پیشرفته تشخیصی و درمانی به ارزیابی، تشخیص، درمان و بازتوانی مشكلات بیماران می پردازد.
منبع خبر:
سلامت
   تاریخ: ۱۰:۰۹ - ۲۵/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۱