دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

34 هزار و 87 نفر از ایثارگران گلستان تحت پوشش بیمه تكمیلی هستند
 
مدیر كل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: 34 هزار و 87 نفر از ایثارگران گلستان تحت پوشش بیمه تكمیلی هستند.
34 هزار و 87 نفر از ایثارگران گلستان تحت پوشش بیمه تكمیلی هستند

البرز گلستان/نشست خبری وزیری مدیر كل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در نشست با اصحاب رسانه استان گفت:بنیاد شهید یك نهاد فرهنگی است و برای هدایت و ترویج فرهنگ ایثار درجامعه وهمه دستگاه ها تاسیس شد و در 22 اسفند 58 تاسیس شده لست.

وزیری افزود:مركز توانبخشی در سال 84 استارت خورده كه هم درمانی و توانبخشی و ورزشی است . وبنیاد تا سال 1400 فقط بهره بردار بوده است در سال 1400 همه همكاری كردند و پروژه را تحویل بنیاد دادند و 10 میلیارد دولت قبلی كمك كرده و در دولت سیزدهم 10میلیارد تومان نقدی پرداخت كردند. وابتدا استخر و سپس كلیه پروژه آن شالله تا پایان سال تمام شود.

وزیری در ادامه گفت:كلیه ایثارگران تمام دستگاه ها بیمه مكمل آن 34هزار نفر از بیمه دی می گیرند. در سال 1401 هرروز 50 درصد از قراردادها را بایدافزایش دهند.

مدیر كل بنیاد شهید وامور ایثارگران سپس خاطرنشانكرد: راه اندازی این مجتمع در سال 1384 به تصویب رسید و این پروژه در زمینی به متراژ 9 هزار متر مربع و زیربنای 8 هزار متر طراحی شد و عملیات اجرایی آن در سال 1386 آغاز شد و اعتبارات آن به صورت 50 درصد استانی و 50 درصد بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین می شود.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینكه این پروژه با دو مرحله نوسانات شدید ارزی روبه رو بود، ابراز كرد: با توجه به نوسانات شدید و عدم اعتبار به موقع تكمیل این پروژه در سال 1395 به 12 میلیارد تومان هزینه و 90 درصد پیشرفت فیزیكی بر اساس گزارش اداره شهرسازی متوقف شده است كه با درخواست جانبازان استان گلستان و پیگیری هایی كه از بنیاد شهید گلستان در سال 1397 صورت گرفت اعتبار 10 میلیارد تومانی به صورت اسناد خزانه اسلامی در سال 1397 اختصاص یافت كه این اعتبار در سال 1399 محقق شد.

وزیری از اعتبار 25 میلیارد تومانی برای تكمیل پروژه توانبخشی ایثارگران گلستان در سفر آقای رئیسی به گلستان در سال 1400 خبر داد و خاطرنشان كرد: با پیگیری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر استانی تاكنون 10 میلیارد تومان آن تخصیص یافته و با تامین باقیمانده اعتبارات مصوب این مجتمع تكمیل خواهد شد.

وی با بیان اینكه از یكهزار و 180 خانواده ایثارگر سادات و اهل تسنن در اعیاد قربان و غدیر دیدار به عمل می آید، اظهار كرد: در ایام مبارك عید قربان و غدیر از یك هزار و 180 خانواده معظم ایثارگر سادات و اهل تسنن توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستگاه های اجرایی گلستان دیدار به عمل می آید.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان افزود: استان گلستان دارای یك هزار و 384 ایثارگر اهل تسنن و 891 ایثارگر سادات است.

وی با بیان اینكه 34 هزار و 87 نفر از ایثارگران گلستان تحت پوشش بیمه تكمیلی هستند، افزود: تعداد 16 هزار و 857 نفر از ایثارگران استان گلستان تحت پوشش بیمه همگانی هستند.
انتهای پیام/
   تاریخ: ۰۸:۴۵ - ۲۶/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۲