دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

زبان هنر در كاهش آسیب های اجتماعی موثر است
 
جیرفت - ایرنا - مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب كرمان گفت: استفاده از زبان هنر و ظرفیت هنرمندان، در كاهش و پیشگیری آسیب های اجتماعی موثر است.
زبان هنر در كاهش آسیب های اجتماعی موثر استعكس آرشیوی جیرفت - ایرنا - مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب كرمان گفت: استفاده از زبان هنر و ظرفیت هنرمندان، در كاهش و پیشگیری آسیب های اجتماعی موثر است.

به گزارش ایرنا ، حسین اسحاقی شامگاهشنبه در نشستی با رییس بهزیستی جیرفت اظهار داشت: مجموعه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره در تلاش هستند تا با زبان هنر به سازمان های اجتماعی كمك كند.

وی بیان داشت: اداره كل فرهنگ و ارشاد جنوب كرمان نیز از تمامی ظرفیت و توان اجرائی این مجموعه در حوزه های مختلف امور اجتماعی با ایجاد بستر مناسب فرهنگی مورد نیاز در قالب تهیه متون آموزشی، برپایی نمایشگاه و از این قبیل اقدامات در حال فعالیت است.

رییس اداره بهزیستی جیرفت نیز از انعقاد تفاهم نامه همكاری مشترك با اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه كاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.

محمد رضانژاد خروجی نشست با مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب كرمان را جمع بندی ای برای انعقاد تفاهم نامه در راستای كاهش آسیب های اجتماعی اعلام كرد.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه به منظور بهره وری از توان هر 2 مجموعه اجرایی بین اداره بهزیستی جیرفت و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب كرمان تهیه و پس از تائید طرفین عملیاتی می شود.

رییس بهزیستی جیرفت به روند رو به رشد گسترش آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف اشاره كرد و گفت: كاهش آسیب های اجتماعی و كنترل معضلات و تبعات آن نیازمند هم افزایی و همراهی همه دستگاه ها اعم از دولتی و غیردولتی در كنار خیران و تشكل های مردمی است.

وی نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در زمینه سازیسازی و اثر بخشی طرح ها و برنامههای اجتماع محور بنیادی و اساسی دانست.

به گزارش ایرنا، در این نشست رییس اداره بهزیستی جیرفت و مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب كرمان آسیبهای اجتماعی و راه های كنترل و پیشگیری گسترش این مسائل را مورد بررسی قرار دادند.

برچسب ها
- آسیب های اجتماعی
- وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
- سینما
- سازمان بهزیستی كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۸:۳۵ - ۰۳/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۴