دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

سه تن از دانشجویان سه مقطع تحصیلی، ابلاغ مشاور دانشجویی رئیس دانشگاه را دریافت كردند
 
برای اولین بار در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی:

سه تن از دانشجویان سه مقطع تحصیلی، ابلاغ مشاور دانشجویی رئیس دانشگاه را دریافت كردند

سه تن از دانشجویان سه مقطع تحصیلی (كارشناسی، كارشناسی ارشد و دكتری) دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، به عنوان مشاوران دانشجویی رئیس دانشگاه، انتخاب و ابلاغ دریافت كردند.

محمد عزیزی مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار وبدای دانشگاه ضمن اعلام این خبر، گفت: " مبین شهیدی " دانشجوی مقطع كارشناسی، " امیر مسعود عسگری " دانشجوی مقطع كارشناسی ارشد و " زهرا بابایی " دانشجوی مقطع دكتری، از بین دانشجویان سه مقطع تحصیلی به عنوان مشاوران دانشجویی ریاست دانشگاه معرفی شدند تا از طریق آنان، تعامل خوب، بی واسطه و اثرگذار میان رئیس دانشگاه و دانشجویان، بمنظور پیشبرد اهداف دانشگاه صورت بگیرد.

وی ابراز امیدواری كرد، با حضور مشاوران دانشجوئی حوزه ریاست و با طرح مسائل جامعه دانشگاهی، ارائه راه حل های پیشنهادی از صنف دانشگاهی و مسئولیت پذیری هر چه بیشتر دانشجویان، شاهد رفع بیش از پیش مشكلات در حوزه های آموزشی، فرهنگی، خوابگاهی و ... دانشجویان باشیم، چرا كه اعتقاد داریم، سهم دانشجویان در حل مسائل، دو چندان و شاید اثربخشی بیشتری دارد.

رئیس دفتر حوزه ریاست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اظهار داشت: دانشجو به عنوان یكی از اقشار پیشرو و فرهیخته جامعه همیشه مورد توجه مردم بوده و مردم با نگاه احترام آمیزی به آن می نگرند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب ، « دانشجو و دانشگاهی، قشر برگزیدهٔ جامعه اند »، لذا باید نسبت به سایر اقشار، ذهن دغدغه مندتری داشته و دارای احساس مسئولیت مضاعفی نسبت به مسائل دانشگاه و در گام بلندتر، مسائل كشور داشته باشند.

عزیزی افزود: وجود این دغدغه مندی و مسئولیت پذیری به نشاط جامعه دانشجوئی می انجامد و نشاط در محیط دانشجویی، زاینده فكر، اندیشه و راه حل است.

وی تصریح كرد: استفاده از شور و شعور جوانان در عرصه های تصمیم سازی و تصمیم گیری و ایجاد بستر مناسب برای حضور مؤثر در امور دانشجویی، برای اولین بار در طول تاسیس این دانشگاه رقم خورد و امید است كه در پیشبرد اهداف دانشگاه با استعانت از خداوند سبحان شاهد پویایی و تحول از سوی دانشجویان عزیز باشیم.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: گلرخ - نعیمی پور
   تاریخ: ۲۳:۰۰ - ۲۵/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۸