دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

معرفی مدیر جدید بیمارستان توانبخشی رفیده / تقدیر از خدمات مدیر سابق
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

معرفی مدیر جدید بیمارستان توانبخشی رفیده / تقدیر از خدمات مدیر سابق

معاون درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (یكشنبه) در مراسمی با حضور برخی از مسئولان دانشگاه و بیمارستان توانبخشی رفیده، دكتر « وحید دلشاد » را به عنوان مدیر جدید بیمارستان توانبخشی رفیده معرفی و از خدمات دكتر حسن محمدی مدیر سابق این بیمارستان قدردانی كرد.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی بیمارستان رفیده، دكتر فریدون لایقی معاون درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در این مراسم، با اشاره به مزیت های تغییر در مدیریت مجموعه های تحت پوشش، گفت: مدیریت طولانی در یك پست گاهی سبب روزمرگی شده و باعث می شود فرد از برخی امور غافل شود، اما تغییر سبب می شود، فرد جدید با دید بهتری به مسائل بنگرد و به حل مشكلات بپردازد.

دكتر لایقی افزود: در چند ماه اخیر شاهد تغییرات در سیستم مدیریتی بیمارستان رفیده بودیم كه از نظر بنده این تغییرات باعث می شود، قطار بیمارستان با شتاب بیشتری به سوی هدف خود كه ارائه بهترین خدمات به بیماران است، حركت كند.

دكتر لایقی در ادامه از خدمات دكتر حسن محمدی مدیر سابق بیمارستان تشكر كرد و گفت: دكتر محمدی در طول مدیریت خود زحمات زیادی كشیدند و اكنون نیز به دلایل شخصی استعفا دادند كه به همین دلیل شاهد تغییر مدیریتی هستیم.

رئیس سابق بیمارستان در ادامه ضمن اشاره به رزومه دكتر دلشاد گفت: دكتر دلشاد از قدیمی ترین نیروهای رفیده هستند كه قبلا در سمت مدیر پرستاری بیمارستان خدمت كردند و فردی خوش فكر و خلاق اند كه امیدوارم با مدیریت ایشان، رهبری دكتر صیادنصیری در سمت رئیس بیمارستان و با همكاری معاونت های آموزشی، درمان، پژوهشی، بخش های مختلف بالینی و پشتیبانی شاهد شكوفایی بیش از پیش بیمارستان باشیم.

بیمارستان توانبخشی رفیده به یك برند در كشور تبدیل شده است

معاون درمان دانشگاه همچنین در بخش دیگری از سخنانش به جایگاه كنونی بیمارستان رفیده اشاره كرد و گفت: بیمارستان اكنون به یك برند در كشور تبدیل شده است و دانشگاه های علوم پزشكی استان های مختلف درصدد الگوبرداری و ایجاد مركزی مانند رفیده هستند كه این نشان از عملكرد مطلوب شماست و در عین حال مسئولیت تان را برای ارائه بهتر خدمات بیشتر می كند، چرا كه در حقیقت با این الگوبرداری ها، فعالیت ها و خدمات تان به كل كشور عرضه می شود.

در ادامه، دكتر محمد صیادنصیری رئیس بیمارستان نیز طی سخنانی گفت: دكتر محمدی در طول خدمت خود به عنوان مدیر و از آن بالاتر به عنوان پزشك، همیشه منشا خیر بودند و صمیمانه از زحمات شان تشكر كرده و آرزوی سلامتی برایشان دارم.

دكتر صیادنصیری در ادامه با اشاره به ویژگی های مدیریتی دكتر دلشاد، افزود: « امیدوارم با درایت ، تلاش و سعه صدر ایشان و همچنین همكاری و همراهی تمام بخش های بیمارستان، تیم مدیریتی جدید بیمارستان بتواند به اهداف و رسالت های خود عمل كند ».

دكتر وحید دلشاد مدیر جدید بیمارستان نیز ضمن تشكر از مسئولان برای سپردن این مسئولیت به ایشان، گفت: «با توجه به اینكه بنده در خانواده بیمارستان رشد كردم، در قبال بیمارستان احساس مسئولیت می كنم و امیدوارم با همكاری تمام اعضای بیمارستان و حمایت مسئولان دانشگاه، قدم موثری در راه رسیدن به اهداف بیمارستان برداریم ».

دكتر دلشاد، بیمارستان را به یك قایق تشبیه كرد و افزود: رئیس بیمارستان سكان دار این قایق است و همه ما مانند یك پاروزن هستیم كه اگر همه با هم پارو نزنیم و همكاری نكنیم، نمی توانیم به مسیر خود ادامه بدهیم.

معاون درمان جدید بیمارستان توانبخشی رفیده معرفی شد

در بخش دیگر این مراسم، دكتر «سینا كشاورز» نیز به عنوان معاون درمان جدید بیمارستان توانبخشی رفیده معرفی شد و از خدمات دكتر حسین اخوان زنجانی معاون درمان سابق این بیمارستان قدردانی گردید.

دكتر كشاورز معاون درمان جدید بیمارستان در این مراسم ضمن تشكر از مسئولان بابت انتخاب ایشان برای این سمت گفت: امیدوارم به عنوان عضوی از تیم مدیریتی بیمارستان و با همراهی سایر همكاران بتوانیم در زمینه تحقق اهداف بیمارستان گام برداریم.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: شاهی
   تاریخ: ۲۲:۵۷ - ۲۶/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۲۳۷