دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

سه هزار واحد مسكن مددجویان در هفته بهزیستی بهره برداری می شود
 
سه هزار واحد مسكن مددجویان در هفته بهزیستی بهره برداری می شود
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی كشور گفت: سه هزار واحد مسكن مددجویان بهزیستی به مناسبت هفته بهزیستی و عید غدیرخم در نقاط مختلف كشور به بهره برداری می رسند.
سید مرتضی حسینی روز یكشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از خانه كودك و نوجوان رادمان دزفول در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: 119 واحد از سه هزار مسكن مددجویی سطح كشور در استان خوزستان احداث شده اند و روز چهارشنبه همین هفته به طور همزمان بهره برداری می شوند.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی كشور برای ساخت هر یك از این واحدهای مسكونی كمك بلاعوض 500 میلیون ریالی پرداخت كرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی كشور بیان كرد: بهزیستی علاوه بر این مبلغ برای تحویل زمین واحدهای مسكونی به مددجویان و اخذ تسهیلات بنیاد مسكن پیگیری های لازم را انجام داده است.

وی افزود: اگر مددجو همچنان در تامین سهم آورده برای ساخت واحدهای مسكونی مشكل داشته باشد، برای ارائه تسهیلات كم بهره به مددجو پیگیری لازم از سایر بانك ها انجام می شود.

حسینی اظهارداشت: 40 هزار واحد مسكونی مددجویان بهزیستی نیز در حال ساخت است كه امیدواریم تا پایان سال تكمیل و به افراد تحویل داده شوند.

تسهیلات اشتغالزایی امسال بهزیستی خوزستان پنج برابر افزایش یافت

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی كشور ارائه تسهیلات به مددجویان در كنار مهارت افزایی و توانمندسازی را یادآور شد و گفت: اعتبارات تسهیلات تبصره 16 امسال استان خوزستان نسبت به سال گذشته پنج برابر افزایش یافت.

وی افزود: نزدیك به 850 میلیارد ریال در سال گذشته برای اشتغالزایی جامعه هدف سازمان بهزیستی در خوزستان در نظر گرفته شده بود كه این رقم برای امسال چهار هزار و 200 میلیارد ریال است.

حسینی با اظهار امیدواری برای رشد اشتغالزایی مددجویان با این اعتبار بیان كرد: با توجه به شعار امسال و تاكید مقام معظم رهبری بر اشتغالزایی و كارآفرینی، یكی از اولویت های سازمان بهزیستی توانمندسازی جامعه هدف است از این رو باید حمایت های ویژه ای از مددجویان داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی كشور بهره برداری همزمان 12 مركز توانبخشی، شبه خانواده و مركز ترك اعتیاد در استان خوزستان را یادآور شد و گفت: مركز شبه خانواده كودك و نوجوان رادمان شهر دزفول امروز به طور نمادین افتتاح شد.

وی افزود: 119 طرح اشتغالزایی استان خوزستان نیز با بیش از 110 میلیارد ریال اعتبار آماده شده اند كه به صورت همزمان بهره برداری می شوند.

به گزارش ایرنا 12 مركز زیر نظر بهزیستی شامل مراكز توانبخشی، ترك اعتیاد، نگهداری از كودكان، مشاوره و موسسه خیریه روز یكشنبه در آیینی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی كشور به طور همزمان در خوزستان بهره برداری شد.
منبع خبر:
تابناک
   تاریخ: ۱۹:۳۲ - ۲۶/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۸