دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

درمانگاه فرهنگیان بندرعباس با امكانات كامل تجهیز شد
 
بندرعباس- ایرنا- درمانگاه فرهنگیان بندرعباس كه امكاناتی برای ارائه خدمات مناسب درمانی به خانواده بزرگ فرهنگیان استان هرمزگان نداشت با پیگیری استاندار به جدیدترین امكانات تجهیز شد.
درمانگاه فرهنگیان بندرعباس با امكانات كامل تجهیز شد بندرعباس- ایرنا- درمانگاه فرهنگیان بندرعباس كه امكاناتی برای ارائه خدمات مناسب درمانی به خانواده بزرگ فرهنگیان استان هرمزگان نداشت با پیگیری استاندار به جدیدترین امكانات تجهیز شد.

به گزارش ایرنا، استاندار هرمزگان عصر یكشنبه در حاشیه بازدید از درمانگاه فرهنگیان بندرعباس اظهار داشت: این درمانگاه با مشكلات عدیده ای مواجه بود و از آبان ماه كار بازسازی و تجهیز آن آغاز شد و خوشبختانه در روزهای گذشته تجهیزات مورد نیاز برای این مركز درمانی به استان رسید.
مهدی دوستی افزود: امروز این درمانگاه به تجهیزات مورد نیاز در بخش های بینایی سنجی و چشم پزشكی، شنوایی سنجی، دندان پزشكی، اكو، سونوگرافی، فیزیوتراپی، دستگاه تصویربرداری از دندان، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، زنان و زایمان، كودكان و سایر موارد عمومی و تخصصی مجهز شده است.
وی بیان داشت: برای تجهیز این درمانگاه اعتبار قابل توجهی تخصیص یافت و در حال حاضر شاهدیم كه این فضای درمانی به فضایی در شان فرهنگیان استان هرمزگان تبدیل شده است.
استاندار هرمزگان تصریح كرد: جایگاه و نقش معلمان در توسعه استان بی بدیل است كه می توانند با فعالیت مستمر و مفید خود نخبه پروری كرده و دانش آموزان موفق به استان تحویل دهند.

برچسب ها
- درمانگاه
- اداره كل آموزش و پرورش هرمزگان
- مهدی دوستی
- استانداری هرمزگان
- هرمزگان
- فرهنگیان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۸:۴۸ - ۲۶/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۷