دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

افتتاح 9 طرح پنل خورشیدی جهت مددجویان بهزیستی شهرستان بم
 
مدیر كل بهزیستی استان كرمان از افتتاح 9 طرح توانمندسازی پنل خورشیدی با اعتبار هر كدام یك میلیارد و 100 میلیون ریال با مشاركت بانك رسالت مربوط به حوزه توانبخشی در شهرستان بم خبر داد.
افتتاح 9 طرح پنل خورشیدی جهت مددجویان بهزیستی شهرستان بم مدیر كل بهزیستی استان كرمان از افتتاح 9 طرح توانمندسازی پنل خورشیدی با اعتبار هر كدام یك میلیارد و 100 میلیون ریال با مشاركت بانك رسالت مربوط به حوزه توانبخشی در شهرستان بم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از كرمان؛ علیرضا وحیدزاده مدیركل بهزیستی استان كرمان در حاشیه مراسم افتتاح این طرح ها گفت: 78 طرح توانمندسازی پنل خورشیدی در استان كرمان مربوط به حوزه توانبخشی افتتاح خواهد شد، كه 9 طرح آن مربوط به بهزیستی شهرستان بم است.

وی بیان كرد: اعتبار هر كدام از این طرح ها یك میلیارد و 100 میلیون ریال است، كه مبلغ یك میلیارد ریال آن از طریق تسهیلات بانك رسالت و بدون كارمزد و 100 میلیون ریال دیگر نیز از طریق اداره بهزیستی و بلاعوض پرداخت شده است.

مدیر كل اداره بهزیستی استان كرمان اظهار داشت: از مطمئن ترین روش های توانمندسازی جامعه هدف ایجاد طرح های پنل خورشیدی است، زیرا كمترین فشار و هزینه را برای مددجو دارد.

وحیدزاده با تاكید بر اینكه شیوه های مختلفی برای توانمندسازی جامعه هدف وجود دارد، كه در سطوح مختلف تعریف می شود، تصریح كرد: طرح پنل خورشیدی جزء طرح های توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی و یكی از شیوه های توانمندسازی معلولان در شرایط فعلی است.

وی تاكید كرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود تیم های تخصصی بهزیستی ا در قالب مددكاری روش هایی با كمترین ریسك برای جامعه هدف را باید در نظر بگیرند تا اطمینان بیشتری برای توانمندسازی داشته باشد.

مدیر كل بهزیستی استان كرمان خاطر نشان كرد: یكی از دستاوردهای ناشی از این طرح ها، بازپرداخت تسهیلات بانكی از محل عواید ناشی از خروج و تولید برق همین طرح است.
منبع خبر:
سلامت
   تاریخ: ۲۲:۱۳ - ۰۱/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۶