دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

افزایش وزن تا 270 كیلو برای یك نقش!
 
«برندون فریزر» برای نقش آفرینی در فیلم جدید «دارن آرونوفسكی» تا 270 كیلوگرم وزن خود را افزایش داده است.
افزایش وزن تا 270 كیلو برای یك نقش! به گزارش ایسنا به نقل از لس آنجلس تایمز، بازیگران هالیوود همیشه با تغییرات فیزیكی مداوم برای وارد شدن به نقش شخصیت هایشان شناخته می شوند، اما «برندون فریزر» تغییرات فیزیكی فراتر از تصور برای بازی در فیلم «نهنگ» ساخته جدید «دارن آرونوفسكی» تجربه كرده و برای بازی در نقش اصلی این فیلم وزن خود را به 270 كیلوگرم رسانده است.

در این باره بیشتر بخوانید:

این بازیگران با جان خود بازی كردند

«كریستین بیل»: دیگر نمی توانم با جانم بازی كنم

«برندون فریزر» 53 ساله بیشتر برای بازی در سه گانه «مومیایی»، «انسینو من» و «جرج جنگل» شناخته می شود و حالا در فیلم «نهنگ» كه با اقتباس از نمایشنامه ای نوشته «ساموئل دی هانتر» ساخته نقش آفرینی كرده است. «نهنگ» جدیدترین فیلم «دارن آرونوفسكی» پس از فیلم «مادر» است.

او در فیلم «نهنگ» كه یكی از 19 فیلم بخش مسابقه اصلی هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز است، در نقش «چارلی» یك مرد میانسال و معلم منزوی مبتلا به مرض چاقی بازی می كند كه پس از سال ها بلعیدن غذا برای مقابله با عذاب وجدان و گناه ترك خانواده اش، به وزن 272 كیلوگرم (600 پوند) می رسد. چارلی در تلاش است رابطه اش را با دخترش اِله (با بازی سیدی سینك) بهبود ببخشد.

افزایش وزن تا 270 كیلو برای یك نقش!

بخشی از افزایش وزن «برندون فریزر» در نقش چارلی از طریق پروتز و همچنین گریم ایجاد شده است.

«فریزر» كه چند سالی از سینما فاصله گرفته بود با بازی در فیلم «نهنگ» از «دارن آرونوفسكی» و «قاتلان ماه كامل» فیلم جدید «مارتین اسكورسیزی»، بازگشت بزرگی به دنیای سینما داشته است.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۴:۵۸ - ۰۶/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۸