دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

محدودیت ترافیكی در برخی معابر همدان اعمال می شود
 
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از اعمال محدودیت های ویژه ترافیكی در برخی معابر درون شهری همزمان با سفر رییس جمهور به همدان خبر داد.
محدودیت ترافیكی در برخی معابر همدان اعمال می شود سرهنگ فرخ جمالی گفت: محدودیت تردد وسایط نقلیه از ساعت هشت صبح تا پایان برگزاری مراسم و دیدار مردمی رییس جمهوری در سالن ورزشی 6 هزار نفری شهید سلیمانی (انقلاب) از میدان عاشورا به سمت خیابان 15 شهریور و بلوار خوزستان اعمال می شود.
او گفت: همچنین در بلوار آیت الله رفسنجانی از مقابل ایران خودرو و مجاور مركز توانبخشی محدودیت تردد اعمال می شود و خودرو ها ملزم به خروج از سمت خیابان پلیس به سمت بلوار امام خمینی (ره) هستند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از شهروندان خواست به منظور حضور در سالن انقلاب و استقبال از رییس جمهور از خودرو های شخصی استفاده نكنند چرا كه مكانی برای پارك وسیله نقلیه پیش بینی نشده است.

جمالی تصریح كرد: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی از پارك وسیله نقلیه در مقابل و خیابان های مجاور استانداری همدان جلوگیری می كنند.

او گفت: ورود و تردد انواع كامیون در سطح شهر همدان روز پنجشنبه ششم مرداد ممنوع است، همچنین در صورت ورود موتورسیكلت ها به محدوده طرح، پلیس موتورسیكلت را توقیف و راهی پاركینگ می كند.

فردا استان همدان مقصد سی اُمین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت است.
   تاریخ: ۱۶:۳۶ - ۰۵/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۶