دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

تحقیقات درباره مركز توانبخشی اهواز ادامه دارد
 
دادستان عمومی و انقلاب مركز خوزستان از پیگیری ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی در خصوص نحوه نامناسب نگهداری از مددجویان یك مركز توان بخشی در اهواز خبر داد.
تحقیقات درباره مركز توانبخشی اهواز ادامه دارد صادق جعفری چگنی گفت: پس از انتشار كلیپی در فضای مجازی مبنی بر اذیت و آزار یكی از مددجویان بستری در یكی از مراكز توانبخشی غیر دولتی نگهداری معلولان ذهنی اهواز، به همراه مدیركل بهزیستی خوزستان در این مركز حاضر شدیم و موضوع پیگیری شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه با بررسی فیلم دوربین مدار بسته مركز توان بخشی و بنا بر اظهارات رئیس این مركز، موضوع مربوط به چند ماه گذشته است كه قسمت هایی از این تصاویر منتشر شده است.

جعفری چگنی گفت: در معاینه بدنی از بیماری كه فیلم او در فضای مجازی منتشر شد، هیچ گونه آثار جرح و كبودی دیده نشد اما تحقیقات كماكان در خصوص این مركز و نحوه نگهداری از مددجویان آن ادامه دارد و در صورت اثبات هر گونه تخلف، با عاملان این قصور برخورد لازم صورت می گیرد.

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد كه وضعیت نامناسب نگهداری مددجویان در یك مركز توانبخشی معلولان در اهواز و برخورد خشن با معلولان را نشان می داد.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۱:۱۸ - ۰۵/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۵