دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

مراسم تكریم و معارفه سرپرست جدید مدیریت مركز روانپزشكی رازی برگزار شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

مراسم تكریم و معارفه سرپرست جدید مدیریت مركز روانپزشكی رازی برگزار شد

مراسم تكریم و معارفه سرپرست جدید مدیریت مركز آموزشی - درمانی روانپزشكی رازی امروز (دوشنبه) با حضور رئیس این مركز و جمعی از مسئولان بیمارستان توانبخشی رفیده و مركز رازی برگزار شد.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی بیمارستان روانپزشكی رازی، دكتر امید رضایی رئیس این مركز طی سخنانی در این مراسم، از علت جابجایی مهندس جعفری مدیر سابق این مركز گفت كه مهندس به اصرار ایشان قبول مسئولیت كرد، اما حدود یك ماه پیش از دستورالعمل وزارتخانه مبنی بر انتصاب مدیران بیمارستانها از میان پزشكان و كادر پیراپزشكی، مطلع شدیم.

وی افزود: هر چند كه تلاش بسیاری برای حل و فصل این مساله با وزارتخانه انجام شد، اما وزارتخانه اصرار به اجرای این دستورالعمل داشت. به هر حال یك دوره خیلی خاص در مجموعه اتفاق افتاد، كه امیدوارم این انرژی در همه ما ذخیره شود و مهندس جعفری همچنان در كنار ما باشد و به ما كمك كند، چرا كه مهندس دارای ویژگیهای منحصر بفردی مثل سلیم نفس، خاكی ، باهوش، همراه و پای كار مجموعه امین آباد است و از ایشان بابت زحماتی كه در این دوره كشیدند، قدردانی می كنم و برای دكتر حسن دارایی، دوست و برادر عزیزم كه مسئولیت مدیریت مركز رازی را پذیرفتند، آرزوی موفقیت دارم.

در ادامه، مهندس جعفری نیز در سخنانی بیان داشت: خدا را شاكرم كه در این مدت كوتاه توانستم خدمتگزار این مجموعه باشم و فرصت را غنیمت دانستم هر آنچه را كه در توانم هست برای بیمارستان بطور مضاعف انجام دهم. امیدوارم خداوند این روزها را جزو روزهای با بركت من، در پرونده اعمالم ثبت نماید. از همه مسئولان كه به این بنده اعتماد كردند، قدردانی می كنم و به دكتر دارایی نیز این انتصاب به حق و شایسته را تبریك می گویم و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت در انجام كارها را دارم.

دكتر هاشم شمشادی معاون آموزشی بیمارستان توانبخشی رفیده به نمایندگی از دیگر مسئولان این بیمارستان، گفت: با یاد نام خدا كه عشق، مهر و مهربان است و همه چیز را در آغوش می گیرد و بخشنده بزرگی است كه از اشتباهات ما می گذرد و می بخشد، از زحمات مهندس جعفری به پاس زحمات بی شائبه ایشان تشكر و قدردانی می كنم و از دوست عزیزم دكتر دارایی كه مدتی را در بیمارستان توانبخشی رفیده در خدمتشان بودیم، آرزوی موفقیت دارم.

در پایان این مراسم نیز دكتر حسین اخوان زنجانی معاون درمان مركز روانپزشكی رازی، دكتر وحید دلشاد مدیر بیمارستان رفیده، دكتر سینا كشاورز، طاهره نائیجی، سیروس آرین، خشایار عالمگیر تهرانی، ابوالفضل بختیاری خواه، نیكان دیاله آبادی، سمیرا آبام، مهدی شیخنا و قباد دیناری همكاران مركز روانپزشكی رازی ضمن تشكر از زحمات ارزشمند مهندس جعفری طی مدت مسئولیتشان، آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان و دكتر دارایی داشت.

گفتنی است؛ مركز آموزشی - درمانی روانپزشكی رازی كه در منطقه امین آباد شهر ری واقع شده، بزرگترین و قدیمی ترین مركز روانپزشكی منطقه خاورمیانه است كه تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و با بهره گیری از توان تخصصی متخصصان و اساتید دانشگاه و كادری مجرب، انواع اختلالات اعصاب و روان را بصورت سرپایی (كلینیك ها) و بستری در بخش های مختلف، درمان می كند.

انتهای پیام/



تهیه و تنظیم خبر: زند - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۰:۵۶ - ۰۴/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۲۴۹