دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

جزئیات برخورد خشن با معلولان در مركز توانبخشی اهواز
 
اهواز- مدیركل بهزیستی خوزستان در خصوص جزئیات برخورد خشن با معلولان در مركز توانبخشی اهواز، توضیحاتی را ارائه كرد.
جزئیات برخورد خشن با معلولان در مركز توانبخشی اهواز اهواز- مدیركل بهزیستی خوزستان در خصوص جزئیات برخورد خشن با معلولان در مركز توانبخشی اهواز، توضیحاتی را ارائه كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران كریمیان در خصوص جزئیات برخورد خشن با معلولان در مركز توانبخشی اهواز گفت: این اتفاق در یك مركز خصوصی و غیر دولتی رخ داده و فیلم به چندین ماه گذشته مربوط می شود.

مدیركل بهزیستی خوزستان افزود: دو تن از پرسنل این مركز برای كنترل یك فرد توان خواه دارای معلولیت ذهنی اقدام به مهار فیزیكی غیر اصولی و غیرحرفه ای كرده اند.

وی تاكید كرد: به مركز دستور اخراج این دو نفر داده شد و این افراد پرسنل بهزیستی نبوده اند و استخدامی مركز توان بخشی هستند كه اكنون باید اخراج شوند.

مدیركل بهزیستی خوزستان افزود: مقرر شد كه این افراد به مراجع قضائی معرفی شوند و مسئول فنی مركز كه مدیریت این مركز توان بخشی را برعهده داشت از كار تعلیق و فرد دیگری جایگزین شد.

كریمیان گفت: تعطیلی این مركز هیچ كمكی نمی تواند بكند، چون 100 نفر توان خواه تحت پوشش این مركز توان بخشی هستند و به دشواری بسیار می توان مركز دیگری جایگزین كرد از سوی دیگر به مركز مذكور اخطار كتبی داده شد كه در صورت تكرار رفتارهای غیر حرفه ای مركز تعطیل می شود.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۵:۵۳ - ۰۳/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۸