دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

اجرای طرح " اندیشه تمدن ساز " به پایان رسید
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

اجرای طرح " اندیشه تمدن ساز " به پایان رسید

مراسم اختتامیه اولین دوره اجرای طرح " اندیشه تمدن ساز " به همت دفترهم اندیشی استادان و نخبگان دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی دفتر نهاد رهبری دانشگاه، مراسم اختتامیه طرح ملی اندیشه تمدن ساز ویژه استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه همزمان با ایام عید بزرگ غدیرخم در مشهد مقدس برگزار شد.

براساس این گزارش، این مراسم به مدت دو روز در مشهد مقدس با حضور رئیس و معاونان دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و حدود 30 تن از اعضای هیات علمی برگزار شد.

در روز اول این مراسم و در بخش اول با سخنان دكتر مؤذن درخصوص " احكام و آداب زیارت و همچنین شخصیت حضرت رضا علیه السلام " و دكتر نائیجی تحت محور " اخلاق علوی و فرهنگ غدیر" آغاز شد.

در بخش دوم نیز دكتر غفرانی استاد و پژوهشگر قرآنی در خصوص " اجتماع اسلامی " یا " زندگی در تراز گام دوم انقلاب " از منظر قرآن كریم سخن گفت.

این گزارش همچنین حاكیست در روز دوم و پایانی مراسم، حجت الاسلام و المسلمسن دكتر افشاری نیز به عنوان مربی این طرح در خصوص شخصیت حضرت علی (ع) از دیدگاه دانشمندان غیرمسلمان مطالبی را ارائه داد.

در ادامه، هر یك از استادان به ارائه نقطه نظرهای خود در خصوص نقاط ضعف و قوت طرح ملی اندیشه تمدن ساز و همچنین ارائه پیشنهادهایی در این خصوص پرداختند.

در پایان این مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین دكتر رستمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های كشور در خصوص كتاب طرح كلی اندیشه اسلامی در قرآن و اندیشه های حضرت امام (ره) در خصوص دو قرائت متفاوت از اسلام ( اسلام ناب و اسلام آمریكایی) سخن گفت.

لازم به ذكر است كه همزمان با دو روز اختتامیه طرح، برنامه ها و مسابقات شاد و جذاب همراه با جوایز نفیس برای فرزندان زیر 12 سال اعضای هیات علمی با حضور مربی توانای خاص این گروه سنی، برگزار شد.

انتهای پیام/

   تاریخ: ۱۴:۵۹ - ۰۳/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۵