دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

پرورشگاه ها به فكر خانواده های آینده كودكان هم باشند / اضطراب ها و چالش های كودكان؛ ظریف اما مهم
 
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ وظیفه ی بهزیستی این است كه تا حد امكان شرایطی برای كودكان در پروشگاه ایجاد كند تا ضمن رشد از تربیت مناسب و درك خانه و خانواده نیز بهره مند شوند. یعنی بهزیستی باید تمام تلاش خود را بكند تا دركنار پرورش جسمی كودك او را به بهترین نحو تربیت كند و آموزش های ...
پرورشگاه ها به فكر خانواده های آینده ی كودكان هم باشند / اضطراب ها و چالش های كودكان، نكاتی ظریف اما مهمبه گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ وظیفه ی بهزیستی این است كه تا حد امكان شرایطی برای كودكان در پروشگاه ایجاد كند تا ضمن رشد از تربیت مناسب و درك خانه و خانواده نیز بهره مند شوند. یعنی بهزیستی باید تمام تلاش خود را بكند تا دركنار پرورش جسمی كودك او را به بهترین نحو تربیت كند و آموزش های لازم را نیز به او بدهد. از زبان كسانی كه از نزدیك دیده اند بار ها شنیده ایم كه به دلایلی مختلفی پرورشگاه ها دارای ایراداتی هستند كه كودكان و خانواده های آینده آن ها را با مشكلاتی روبرو می كنند.
آمنه اسماعیلی مادر فرزندپذیری است كه دو پسر دارد. او برای ما از شرایط سخت خانواده های فرزندپذیر تعریف می كند؛ كه به دلیل بی دقتی های پرورشگاه در آموزش، توجه و رسیدگی كافی به كودكان ایجاد شده است. این مسئله مسیر را برای كودك و خانواده ی فرزندپذیر حتی پس از فرزندخواندگی نیز دشوار كرده است.

{$sepehr_media_1740135_400_300}
منبع خبر:
دانشجو
   تاریخ: ۰۸:۵۶ - ۱۰/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۲۱۶