دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

ضرورت تداوم همكاری های جمعیت هلال احمر با سازمان بهداشت جهانی
 
رئیس جمعیت هلال احمر، در دیدار با نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران بر ضرورت تداوم همكاری های هلال احمر با سازمان بهداشت جهانی تاكید كرد.
ضرورت تداوم همكاری های جمعیت هلال احمر با سازمان بهداشت جهانی رئیس جمعیت هلال احمر، در دیدار با نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران بر ضرورت تداوم همكاری های هلال احمر با سازمان بهداشت جهانی تاكید كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیر حسین كولیوند در دیدار با "سید جعفر حسین" نماینده سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران؛ كاهش آلام انسانی را از مهم ترین اهداف این جمعیت برشمرد و گفت: از اواخر هفته تا امروز بیشتر مناطق كشور درگیر سیل هستند و امروز جمعیت هلال احمر در 24 استان و بیش از 1500 روستا در حال فعالیت و امدادرسانی است.

وی افزود: نیاز است تا سازمان بهداشت جهانی به جمعیت هلال احمر در موضوعاتی نظیر تجهیزات پزشكی كمك كند.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: كلینیك های فیزیوتراپی سیار یكی از نیازهای اصلی جمعیت هلال احمر است تا در بحران هایی مانند سیل و زلزله از این كلینیك ها استفاده شود. كشور ما امكان ساخت این كلینیك ها را دارد اما باید از نظر مالی تأمین شود.

كولیوند با اشاره به حضور مهاجران افغان در كشور و نیاز آنها به توانبخشی افزود: در حال حاضر نزدیك 8 میلیون مهاجر افغانی در كشور است كه معلولین آن ها نیاز به كمك های توانبخشی جمعیت هلال احمر دارد و این كلینیك های سیار برای آنها هم مؤثر است.

در پایان این نشست سید جعفر حسین نماینده سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت تداوم همكاری های جمعیت هلال احمر با سازمان بهداشت جهانی به منظور ارتقا كمك رسانی به آسیب دیدگان شد.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۶:۱۹ - ۱۰/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۷