دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

وب دا - دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، میزبان هیات بورد تخصصی پرستاری كشور بود
 
دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، امروز (یكشنبه) میزبان هیات بورد تخصصی پرستاری كشور بود و نشست این هیات بصورت حضوری و مجازی در این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، میزبان هیات بورد تخصصی پرستاری كشور بود
دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، امروز (یكشنبه) میزبان هیات بورد تخصصی پرستاری كشور بود و نشست این هیات بصورت حضوری و مجازی در این دانشگاه برگزار شد.



دكتر مسعود فلاحی خشكناب عضو هیات بورد تخصصی پرستاری كشور، مدیر گروه پرستاری و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی پس از این نشست، درباره چگونگی تشكیل جلسه هیات در این دانشگاه و موضوعات مورد تبادل نظر، به خبرنگار وبدای این دانشگاه گفت: هیات بورد تخصصی پرستاری جدیدا محل جلسات خود را بجای وزارت بهداشت، در دانشگاه های زیرمجموعه تعیین می كند و برای برگزاری جلسه امروز نیز دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی انتخاب شده بود كه با خیرمقدم دكتر حمیدرضا خانكه رئیس این دانشگاه ، آغاز به كار كرد.

وی درباره مهمترین مباحث این جلسه، اظهار داشت: گزارش بازدیدها و اعتباربخشی دانشگاه ها بلحاظ تربیت نیروی تخصصی پرستاری، مطرح و تصمیم گیری برای هر یك از دانشگاه ها انجام شد.

این عضو هیات بورد تخصصی پرستاری كشور افزود: درخواست برخی از دانشگاه های علوم پزشكی در شهرستان ها برای دریافت مجوز راه اندازی تحصیلات تكمیلی (ارشد و دكتری) رشته پرستاری مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گیری شد. ضمن آنكه اعضای هیات بورد تخصصی پرستاری درباره چگونگی توسعه رشته پرستاری در دیگر دانشگاه ها نیز تبادل نظر كردند.

بگفته دكتر فلاحی، چگونگی برگزاری مصاحبه آزمون PhD پرستاری و نحوه مدیریت آن، از دیگر موضوعات مورد تبادل نظر اعضای هیات بورد پرستاری در نشست امروز بود كه مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۱۱:۴۵ - ۱۰/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۴