دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

مشاركت بانك ملی ایران در اجرای طرح مركز توانبخشی سالمندان
 
بانك ملی ایران با هدف ایفای رسالت های اجتماعی خود و با توجه به لزوم تاسیس مراكز توانبخشی و نگهداری سالمندان به منظور ارائه خدمات عمومی و تخصصی نگهداری، سلامت و درمان افراد مطابق با استانداردهای سازمان بهزیستی كشور، در پروژه ساخت و تكمیل مركز توانبخشی شبانه روزی سالمندان مشاركت كرد. The post ...
بانك ملی ایران با هدف ایفای رسالت های اجتماعی خود و با توجه به لزوم تاسیس مراكز توانبخشی و نگهداری سالمندان به منظور ارائه خدمات عمومی و تخصصی نگهداری، سلامت و درمان افراد مطابق با استانداردهای سازمان بهزیستی كشور، در پروژه ساخت و تكمیل مركز توانبخشی شبانه روزی سالمندان مشاركت كرد.

مشاركت بانك ملی ایران در اجرای طرح مركز توانبخشی سالمندان

به گزارش پایگاه خبری بانكداری الكترونیك و به نقل از  روابط عمومی بانك ملی ایران، با این هدف، پروژه ساخت و تكمیل مركز توانبخشی شبانه روزی سالمندان با همكاری اداره امور شعب شمال تهران و شعبه دزاشیب بانك و همچنین اعطای مجموع 210 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات مشاركت مدنی در شهرستان پردیس اجرا شد.
این مركز به مساحت 2 هزار متر مربع در چهار طبقه جمعا به مساحت یك هزار و 725 مترمربع بنای مفید اجرایی شده و در آذرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.
نگهداری روزانه از افراد جهت ارایه خدمات تخصصی درحوزه سلامت، توانبخشی و درمان شامل فیزیوتراپی، آب درمانی، گفتار درمانی، روانشناسی و ...، نگهداری شبانه روزی سالمندان، نگهداری تخصصی پس از آسیب های جسمی و عمل های جراحی و نگهداری در دوران نقاهت پس از درمان بیمارستانی با ارائه خدمات درمانی روانشناسی، تغذیه، هتلینگ به صورت شبانه روزی زیر نظر كادر تخصصی درمان از جمله خدماتی است كه در این مركز ارائه خواهد شد.
   تاریخ: ۱۱:۳۴ - ۱۰/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۴