دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

35 مركز موسسه ایثار تجهیز و فعال سازی می شود
 
مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گفت: حدود 170 مركز موسسه ایثار فعال شده است و فعال سازی 35 مركز باقی مانده است كه تجهیز این مراكز در دستور كار قرار دارد.
 35 مركز موسسه ایثار تجهیز و فعال سازی می شود مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گفت: حدود 170 مركز موسسه ایثار فعال شده است و فعال سازی 35 مركز باقی مانده است كه تجهیز این مراكز در دستور كار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الله امانی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در مجمع عمومی سالیانه این مؤسسه با اشاره به فعالیت های 205 مركز این مؤسسه، گفت: از این تعداد حدود 170 مركز مؤسسه ایثار فعال شده است كه فعال سازی 35 مركز باقی مانده است كه تجهیز این مراكز در دستور كار قرار دارد تا در اختیار جامعه ایثارگری قرار بگیرد. خدمات رسانی مطلوب و شایسته به ایثارگران و گسترش آن در دستور كار مؤسسه ایثار قرار دارد.

عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس مجمع هیئت امنای مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در این نشست گفت: سیاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص سازمان های تابعه، تمركز بر خدمات رسانی به ایثارگران به صورت تجمیعی است و در مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار تجمیع ارائه خدمات فرهنگی، ورزشی و توانبخشی مورد نظر بوده است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ضرورت برخی تغییرات در اساسنامه مؤسسه ایثار، خاطرنشان كرد: رویكرد ارائه خدمات در مؤسسه ایثار فرهنگی و ورزشی است و ارائه خدمات درمانی در مراكز خاص درمانی صورت می گیرد. همچنین با توجه به افزایش سن سالمندی ایثارگران مراكز اقامتی ایثار باید برای خدمت رسانی توسعه یابد.

عباسپور گفت: درآمدزایی هدف اصلی مؤسسه ایثار نیست و نخستین اولویت ارائه خدمات مطلوب و با كیفیت به جامعه ایثارگری است. با توجه به افزایش سن جانبازان قصد داریم با تأمین اعتبار، خدمات مطلوبی به جانبازان ارائه داده شود.

سید محمدصادق هاشمی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست گفت: رویكرد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد سود و زیان این مؤسسه و سایر مؤسسات خدمات رسانی به ایثارگران رضایت جامعه ایثارگری از این مؤسسات است و در واقع سود واقعی وقتی است كه جامعه ایثارگری از خدمات رسانی مؤسسات رضایت داشته باشند.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۰۹:۴۸ - ۱۰/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۲