دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

پیام تبریك رئیس دانشگاه به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز « مددكاری اجتماعی »
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه علوم بهزیستی؛

پیام تبریك رئیس دانشگاه به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز « مددكاری اجتماعی »

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی امروز (دوشنبه) با انتشار پیام، فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی (ع)، روز پدر و روز «مددكاری اجتماعی» را به تمامی كاركنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان بویژه شاغلین رشته ارزشمند « مددكاری اجتماعی » تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، متن كامل پیام دكتر حمیدرضا خانكه به این شرح است:

به نام بخشنده مهربان

با فرارسیدن ماه رجب و اعیاد این ماه عزیز، تاملی داریم بر زندگی پر بركت ائمه اطهار و الگو قرار دادن این بزرگان در زندگی خود، همچون امیرالمومنین حضرت علی (ع) كه به دستگیری از مستضعفان و یتیم نوازی شهره دو عالم بودند و با این منش نیكو به پیروان خود آموختند كه به نیازمندان نیكی كنید و دستگیر و حامی آنان باشید.

نامگذاری 13 رجب و سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) به نام روز «مددكاری اجتماعی» و روز « پدر»، تجلی رفتار براساس « عدل و عدالت »، و خصوصیات مهربانی و نیكی به نیازمندان، و نقش حمایت گر ایشان از درماندگان است. همچنانكه، مددكاران اجتماعی از بزرگ مرد عدالتخواه جهان هستی الگو می گیرند تا آلام اقشار آسیب پذیر جامعه را كاهش بدهند.

مددكاری اجتماعی، حرفه ای ارزشمند است كه تركیب علم و عمل را در تامین سلامت روانی و اجتماعی جامعه به نمایش می گذارد، و یكی از پایه های تاثیرگذار در سازندگی انسان ها و مددجویانی است كه به دنبال روزنه امیدی می گردند و این امید اندك، با تلاش و از خودگذشتگی مددكاران دلسوز، به دریای بی كران امید و رنگین كمان زندگی بدل می شود.

ضمن عرض تبریك فرارسیدن ولادت با سعادت امیر مومنان علی (ع)، به كاركنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان در دانشگاه و مراكز درمانی تابعه، مناسبت روز «مددكاری اجتماعی» را به تمامی اعضای هیات علمی و دانشجویان مددكاری اجتماعی و مددكاران شاغل در بیمارستان ها و مراكز پزشكی و توانبخشی وابسته به دانشگاه تبریك گفته، و آرزوی سلامتی و بهروزی برای تمامی متخصصان این رشته در مسیر سبز، اما دشوار دارم.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی
   تاریخ: ۰۸:۱۹ - ۰۴/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۴