دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

خسارت 300 میلیارد تومانی سیل به مددجویان بهزیستی یزد
 
مدیركل بهزیستی استان یزد گفت: برآورد اولیه از خسارت های سیل به خانه های مددجویان كل استان به 300 میلیارد ریال می رسد كه باید اعتبارات آن از محل استانداری و اعتبارات ملی تأمین شود.
خسارت 300 میلیارد تومانی سیل به مددجویان بهزیستی یزد «رضا ابهت» به همراه رئیس بهزیستی ابركوه و بخشدار بخش مركزی این شهرستان، روز گذشته از مناطق سیل زده شهرستان ابركوه از جمله روستای هروك بازدید و در حاشیه این بازدید، اظهار كرد: تعدادی از منازل مددجویان در كل استان به ویژه در شهرستان های یزد، ابركوه، خاتم و بافق به میزان 20 تا 100 درصد بر اثر حجم سنگین سیلاب ها، تخریب شده است.

وی با بیان اینكه برخی از مددجویان به واسطه از بین رفتن اسباب و وسایل زندگی متضرر شده اند، تصریح كرد: تعداد خانواده هایی كه خانه هایشان دچار آب گرفتگی و تخریب شده است، به 200 خانوار در استان می رسد.

مدیركل بهزیستی استان با تأكید بر این كه تلاش می كنیم به بهترین شكل، خسارت وارده به مددجویان را جبران كنیم، ادامه داد: درصورتی كه بتوانیم از توان محلی، معتمدان، هیئت های مذهبی، صاحبان صنایع، افراد صاحب نفوذ و معدن كاران نیز بهره مند شویم، در اسرع وقت شاهد بهبود وضعیت مددجویان خواهیم بود.

ابهت در پایان خاطرنشان كرد: در شهرستان ابركوه دو خانوار تحت پوشش بهزیستی به شدت دچار آسیب شده و خانه هایشان قریب به 100 درصد تخریب شده و چند خانواده نیز خسارت های كمتری دیده اند كه در همین راستا ساماندهی اولیه صورت گرفته و در حال حاضر بسته های معیشتی به دست آنان می رسد تا در اولین فرصت با جذب اعتبارات، آنان را به زندگی عادی بازگردانیم.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۷:۵۱ - ۱۲/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۱