دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

دفاتر تسهیلگری در محلات كمتر توسعه كهگیلویه و بویراحمد ایجاد می شود
 
یاسوج- ایرنا- مدیركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری كهگیلویه و بویراحمد گفت: دفاتر تسهیلگری در محلات كمتر توسعه این استان در مناطقی از شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دیشموك ایجاد می شود.
دفاتر تسهیلگری در محلات كمتر توسعه كهگیلویه و بویراحمد ایجاد می شود یاسوج- ایرنا- مدیركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری كهگیلویه و بویراحمد گفت: دفاتر تسهیلگری در محلات كمتر توسعه این استان در مناطقی از شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دیشموك ایجاد می شود.

مسعود نوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس تفاهم نامه با وزارت كشور تا پایان سال جاری سه دفتر تسهیلگری در مناطقی مانند بافت فرسوده شهر دوگنبدان، مادون بلهزار و یكی از مناطق آسیب پذیر شهر دیشموك راه اندازی می شود.

وی بیان كرد: برنامه های این مراكز با همكاری تشكل های مردم نهاد و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری كهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

مدیركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری كهگیلویه و بویراحمد عنوان كرد: مسوولان متولی استان برای استفاده از تجربیات قبلی دیگر مناطق كشور به بوشهر سفر كرده و از راه اندازی دفاتر تسهیلگری آنان بازدید كرده اند.

نوری با اشاره به جمعیت 36 هزار نفری مناطق مادوان بلهزار،گستره بافت فرسوده شهر دوگنبدان از محله رادك تا خیابان كیامرثی تاكید كرد: راه اندازی دفاتر تسهیگری به كاهش آسیب های اجتماعی در این مناطق كمتر توسعه یافته كمك می كند.

وی تصریح كرد: براساس ارزیابی های كارشناسی یك دفتر تسهیلگری در یكی از مناطق شهر دیشموك راه اندازی می شود .

نوری ابراز داشت:راه اندازی دفاتر تسهیلگری پل ارتباطی بین مردم و مسئولان به شمار می رود.

وی ادامه داد: این دفاتر به معرفی آسیب ها، موانع، مشكلات و چالش های سطح جامعه می پردازد.

جمع آوری اطلاعات دقیق مبتنی بر وضعیت مناطق مسكونی، تلاش برای استفاده از ظرفیت ساكنان در زمینه شناسایی،حل مسائل و مشكلات محلات، پیگیری جهت جذب منابع مالی برای اجرای طرح ها از اهداف دفاتر تسهیلگری است.

برچسب ها
- آسیب های اجتماعی
- كهگیلویه و بویراحمد
- اختصاصی ایرنا
- گچساران
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۸:۵۶ - ۱۲/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۷