دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

توسعه فناوری چاپ با تولید جوهر های ایران ساخت
 
یكی از مهم ترین لوازم تولید پروتز ها و نمونه محصولات به كمك چاپگر های سه بعدی، استفاده از مواد پیشرفته برای ساخت است.
توسعه فناوری چاپ با تولید جوهر های ایران ساخت
یكی از مهم ترین لوازم تولید پروتز ها و نمونه محصولات به كمك چاپگر های سه بعدی، استفاده از مواد پیشرفته برای ساخت است.
توسعه فناوری چاپ با تولید جوهر های ایران ساختبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مركز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به فناوری بالای مواد اولیه مورد استفاده در چاپگرهای سه بعدی، توانمندی ساخت این مواد در اولویت قرار دارد و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری زمینه را برای تولید محصولات دانش بنیان حوزه رنگ، رزین و جوهر ها در كشور فراهم كرده است.
حمایت از تولیدات مبتنی بر فناوری نانو زمینه را برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان و انتقال فناوری در حوزه رنگ، چسب، رزین و انواع فرآورده های وابسته، فراهم آورده است.
شركت نانو فناوران فاران در حوزه های مختلفی از حوزه رنگ و رزین به عنوان یك صنعت مادر فعالیت دارد و در حال حاضر بخشی از محصولات مختلف، مانند جوهر های حلال پایه، تونر های چاپگر، رنگ، رزین و چسب مورد نیاز مردم و صنایع مختلف از خارج از كشور وارد می شود.
در كنار صنایع رنگ و رزین كشور، شتابدهنده تخصصی بهرنگ در این زمینه ایجاد شده است تا با جذب شركت های خلاق و صاحبان ایده، همزمان نیاز های فناورانه بخش صنعت را در زمینه رنگ، رزین و چسب و جوهر ها شناسایی می كند و میان بخش صنعت و فناوری پلی واسط ایجاد كند.
این مجموعه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برنامه گسترده خود را برای بررسی و شناسایی نیاز های صنعتی و فناورانه، كارخانه جات و صنایع حوزه رنگ و رزین آغاز كرده است.
در این بین سبد محصولات نوآورانه شركت در حال تكمیل است و به زودی محصولات جدید شركت روانه بازار می شود. در حال حاضر برخی محصولات شركت به ویژه در زمینه جوهرها، تونر پرینتر و چسب در مرحله پیشا تولید قرار دارد.
   تاریخ: ۱۵:۳۸ - ۱۸/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۲۹