دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

معاون شهردار گرگان: 124 متكدی در این شهر ساماندهی شدند
 
گرگان - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: از ابتدای سال جاری تا نیمه مرداد ماه امسال 124 متكدی در سطح این شهر جمع آوری و ساماندهی شدند.
معاون شهردار گرگان: 124 متكدی در این شهر ساماندهی شدند گرگان - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: از ابتدای سال جاری تا نیمه مرداد ماه امسال 124 متكدی در سطح این شهر جمع آوری و ساماندهی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد سالاری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شهرداری گرگان جمع آوری متكدیان را به طور مستمر در دستور كاری خود قرار داده است.

وی بیان كرد: از این تعداد سه نفر به بهزیستی، هشت نفر به كمیته امداد و پنج نفر به دستگاه قضایی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان كرد: همچنین سه نفر به بیمارستان و دو نفر به شهرستان محل سكونت خود بازگردانده شدند.

معاون شهردار گرگان گفت: همچنین در راستای اجرای این طرح 24 نفر به خانواده هایشان تحویل و 79 مورد نیز با اخذ تعهد كتبی آزاد شدند.

سالاری ادامه داد: شهرداری گرگان همچنین در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی با همكاری نیروی انتظامی، دادستانی و بهزیستی در سه مرحله تعداد 69 معتاد متجاهر را از شهر گرگان جمع آوری و پس از غربالگری به كمپ ترك اعتیاد توسكستان تحویل داد.

وی افزود: همراهی شهروندان در موفقیت طرح جمع آوری متكدیان بسیار حائز اهمیت است و بدون شك هیچ اقدامی بدون همكاری با مردم توفیق كامل را همراه نخواهد داشت.

وی از عموم شهروندان درخواست كرد، كمك های خود را به اشخاص یا نهادهایی بدهند كه از مصرف وجوهات آنها مطمئن هستند و از كمك كردن در معابر سطح شهر به افراد متكدی خودداری كنند.

برچسب ها
- گرگان
- شهرداری گرگان
- گلستان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۲۰:۲۳ - ۱۸/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۱