دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

نشست تخصصی در باب آغاز به كار مجتمع توانبخشی ایثار لرستان برگزار شد
 
نشست تخصصی در زمینه آغاز به كار كردن بخش درمانی مجتمع توانبخشی ایثار و رفع مشكلات برای آغاز فعالیت مجتمع توانبخشی ایثار یا حضور مسئولان استانی و كشوری در مجلس شورای برگزار شد.
نشست تخصصی در باب آغاز به كار مجتمع توانبخشی ایثار لرستان برگزار شد

به گزارش ایثار《واحد لرستان》، نشست تخصصی در باب مجتمع توانبخشی مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار با حضور دكتر ویسكرمی، رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان، دكتر امانی، رئیس مجتمع توانبخشی ایثار در بنیاد شهید كشور، دكتر موهبتی، معاونت توسعه و منابع انسانی بنیاد شهید كشور و دكتر دلفان، رئیس علوم پزشكی لرستان و دكتر فرهادی، رئیس منابع توسعه و نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشكی لرستان و حجت الاسلام دكتر هبت اله هاشمی، مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار شد.
چگونگی آغاز به كار واحد درمانی مجتمع ایثار خرم آباد محوریت برگزاری این نشست بود.
از مصوبات این نشست این بود كه با مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان قسمت درمانی این مجتمع در اختیار دانشگاه علوم پزشكی لرستان قرار گیرد و طبق تفاهم نامه و قرارداد فی مابین دو مدیركل استانی اقدامات لازم انجام شود.
بحث ورزشی، سالن اجتماعات و دیگر قسمت های مجتمع توانبخشی ایثار لرستان در اختیار بنیاد شهید استان بوده كه با مدیریت و محوریت این نهاد همه كارها انجام خواهد شد.

دكتر ویسكرمی، نماینده زحمتكش استان لرستان و رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان در این نشست تاكید كرد: اقدامات لازم باید صورت گیرد تا این مجتمع هرچه زودتر آغاز به كار نماید و در اختیار جامعه هدف قرار گیرد.
دكتر دلفان در این جلسه قول مساعدت و همكاری كامل دادند كه در همه زمینه ها برای رفع مشكلات جامعه ایثارگر همكاری نمایند.
دكتر موهبتی، معاونت توسعه و منابع انسانی بنیاد شهید كشور در ادامه تاكید كرد: مشكلات و گرفتاری ها در جهت خدمت به جامعه ایثارگر برطرف شود.
حجت اله امانی، رئیس مجمع توانبخش كشور در جهت رفع مشكلات این مجتمع و آغاز فعالیت آن برآورد لازم را انجام دادند.
گفتنی است، مدیر كل بنیاد شهید موظف به پیگیری كلیه مصوبات گردید.
   تاریخ: ۱۷:۴۰ - ۲۴/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۰