دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

معلولان بهزیستی قشم 740 میلیون ریال وسایل كمك توانبخشی دریافت كردند
 
قشم - ایرنا - رییس اداره بهزیستی شهرستان قشم گفت: معلولان تحت پوشش این اداره از ابتدای سال جاری تاكنون 740 میلیون ریال اعتبار برای خرید وسایل كمك توانبخشی دریافت كردند.
معلولان بهزیستی قشم 740 میلیون ریال وسایل كمك توانبخشی دریافت كردند قشم - ایرنا - رییس اداره بهزیستی شهرستان قشم گفت: معلولان تحت پوشش این اداره از ابتدای سال جاری تاكنون 740 میلیون ریال اعتبار برای خرید وسایل كمك توانبخشی دریافت كردند.

سیروس شمس الهی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار برای خرید ویلچر بزرگسال، ویلچر خردسال، ویلچر حمام، پوشینه، لوازم بهداشتی و نظایر آن برای معلولان ضایعه نخاعی و حركتی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: این وسایل كمك توانبخشی بین 85 نفر از معلولان تحت پوشش بهزیستی قشم توزیع شد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان قشم یادآور شد: این اقدام در راستای ایجاد زمینه حضور فعال و موثر توانخواهان در خانواده و اجتماع و با هدف دستیابی این قشر به استقلال فردی و اجتماعی، پیشگیری از تشدید عوارض ناشی از معلولیت و ارتقای سطح بهداشت روانی افراد صورت گرفته است.

شمس الهی اضافه كرد: هم اكنون 2 هزار و 578 معلول تحت پوشش این اداره بهزیستی قرار دارند كه از این تعداد هزار و 145 نفر به تفكیك معلولیتها(441 معلول جسمی، 428 معلول ذهنی، 138 معلول بینایی و 89 معلول روانی) و هزار و 433 نفر دیگر نیز دارای سایر معلولیت هستند كه به دلیل معلولیت شدید و نداشتن درآمد ثابت و كافی مستمری ماهیانه دریافت می كنند.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارك با حدود 150 هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول 150 و عرض میانگین 11 كیلومتر در میان آب های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب ها
- قشم
- خلیج فارس
- سازمان بهزیستی كشور
- معلولان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۹:۰۷ - ۲۳/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۸