دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

ارجاع روزانه 5 هزار نامه مردم كرمانشاه به رییس جمهور به دستگاه های مرتبط
 
به گزارش خبرگزاری فارس از كرمانشاه، حجت الاسلام عبدالله عزیزی مدیر كل دفتر بازرسی مدیریت عملكرد و امورحقوقی استانداری كرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران درباره روند بررسی نامه ها و پاسخگویی به مطالبات مردمی در سفر رییس جمهور به استان، اظهار كرد: رییس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی خود روز پنجشنبه 23 تیرماه امسال همراه با اعضای كابینه به كرمانشاه سفر كرد.

وی ادامه داد: حدود 155 هزار تماس و نامه مردمی در مراكز ارتباطی مردمی دریافت شد. كمیته امداد امام خمینی (ره)، وزارت راه و شهرسازی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعی و وزارت آموزش و پرورش پنج دستگاهی بودند كه به ترتیب بیشترین مراجعات مردمی و ثبت درخواست ها را داشتند.

مهم ترین درخواست كرمانشاهی ها از رییس جمهور چه بود؟

مدیركل دفتر بازرسی مدیریت عملكرد و امورحقوقی استانداری كرمانشاه با اشاره به موضوع فراوانی نامه های، تصریح كرد: 36 هزار 103 مورد از نامه ها در استان در خصوص تسهیلات قرض الحسنه ضروری و اشتغال بوده كه خوشبختانه با پیگیری استاندار این امر تحقق پیدا كرده است.

وی خاطرنشان كرد: در این رابطه پنج بانك عامل استان از جمله ملی، ملت، صادرات، رفاه و تجارت مسؤول پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال شدند. این اعتبارات از نهاد ریاست جمهور تأمین می شود و هیچ بانكی حق ندارد نسبت به نامه های ارجاعی از سوی دفتر بازرسی استانداری، بی توجه باشد.

عزیزی دیگر موضوع را در رابطه با كمك های بلاعوض عنوان كرد و افزود: دستگاه های حمایتی همچون كمیته امداد و بهزیستی متولی پرداخت بلاعوض به آن دسته از هم استانی ها شده اند كه زیر پوشش این دستگاه های حمایتی هستند و آن دسته كه زیر پوشش نیستند از طریق سایر دستگاه ها با استفاده از كمك ها نهاد ریاست جمهوری به آن ها، پرداخت می شود.

وی اظهار كرد: موضوع بعد فراوانی نامه ها در بحث دارو و درمان بوده كه دانشگاه علوم پزشكی متولی آن است و نامه ها به این دانشگاه ارجاع داده می شود.

عزیزی یادآور شد: نامه های مردمی در سفر رئیس جمهور به كرمانشاه در حال بررسی است و روزانه نزدیك به 5 هزار نامه از طریق اداره كل بازرسی استانداری و سامانه دولت(111)، به ادارات مربوطه ارجاع داده می شود.

مدیركل دفتر بازرسی مدیریت عملكرد و امورحقوقی استانداری كرمانشاه خاطرنشان كرد: براساس تأكیدات استاندار، حتی یك نامه از نامه های مردم بی پاسخ نخواهد ماند، هم استانی ها صبور باشند و مطمئن باشند یك نامه بی پاسخ نمی ماند.

انتهای پیام/پ
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۰۹:۳۴ - ۲۵/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۱