دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

2700 بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی كرمانشاه توزیع شده است
 
كرمانشاه- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان كرمانشاه گفت: تاكنون 2 هزار و 700 بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی میان نیازمندان در این استان توزیع شده است.
2700 بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی كرمانشاه توزیع شده است كرمانشاه- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان كرمانشاه گفت: تاكنون 2 هزار و 700 بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی میان نیازمندان در این استان توزیع شده است.

فرزین معتمدی پیش از ظهر امروز در نشست مشترك اداره كل بهزیستی و جمعیت هلال احمر استان كرمانشاه با موضوع افزایش همكاری میان این 2 نهاد در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده جامعه و جامعه هدف بهزیستی، اظهار كرد: تاكنون 2 هزار و 700 بسته معیشتی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این استان توزیع شده است.

وی به اقدامات انجام شده توسط جمعیت هلال احمر استان كرمانشاه اشاره كرد و افزود: تهیه و توزیع پنج هزار عدد ماسك میان بیماران خاص در این استان انجام شده و این نهاد آمادگی دارد تا دوره های آموزشی لازم را در این زمینه را برای جامعه هدف بهزیستی استان كرمانشاه ارائه دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان كرمانشاه با بیان اینكه حدود یك هزار بسته 2 میلیون تومانی در زلزله آبان ماه 96 میان جامعه هدف بهزیستی این استان توزیع شده است، خاطرنشان كرد: انعقاد تفاهم نامه مشترك در راستای ارائه خدمات توانبخشی و آموزشی در استان كرمانشاه امكان پذیر است.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۲:۴۲ - ۰۳/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۴