دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

نحوه دریافت بسته 40 گیگ اینترنت رایگان برای سه دهك اول
 
معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از فعال سازی بسته 40 گیگابایتی اینترنت برای افراد مشمول سه دهك اول یارانه بگیر خبر داد. در این راستا، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دیروز اعلام كرد تاكنون 758 هزار و 562 سرپرست خانوار از سه دهك اول یارانه بگیر از طریق پنجره ملی خدمات دولت ...
معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از فعال سازی بسته 40 گیگابایتی اینترنت برای افراد مشمول سه دهك اول یارانه بگیر خبر داد. در این راستا، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دیروز اعلام كرد تاكنون 758 هزار و 562 سرپرست خانوار از سه دهك اول یارانه بگیر از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و كد USSD برای دریافت اینترنت رایگان ثبت نام كرده اند.

نحوه دریافت بسته 40 گیگ اینترنت رایگان برای سه دهك اول

به گزارش پایگاه خبری بانكداری الكترونیك ،بر اساس این گزارش، 102 هزار و 903 سرپرست خانوار از بستر پنجره ملی خدمات دولت هوشمند برای ثبت نام اینترنت رایگان اقدام كرده و 655 هزار و 659 نفر نیز از طریق بستر كد ussd ثبت نام كرده اند. همچنین 10 میلیون و 149 هزار و 710 استعلام از طریق بستر كد USSD انجام شده است.  با اعلام وزارت ارتباطات سرپرستان خانواری كه در سه دهك كم درآمد یارانه بگیران هستند تا پایان هفته جاری می توانند با مراجعه به سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my. gov. ir یا با شماره گیری كد #12344 برای دریافت اینترنت رایگان ثبت نام كنند. دراین راستا، به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، امروز مجید حقی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری- از فعال سازی بسته اینترنت برای افراد مشمول سه دهك اول یارانه بگیر در كشور خبر داد و گفت: در پی تاكید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اختصاص بسته اینترنت رایگان برای اقشار كم برخوردار، اطلاعات مشمولینی كه در بازه زمانی تعیین شده از طریق سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my. gov. ir یا كد دستوری #12344 ثبت نام كرده اند، پس از صحت سنجی شماره ها از سوی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی، از طریق سازمان فناوری اطلاعات به رگولاتوری اعلام شده است.  وی با اشاره به اینكه صرفا سرپرستان خانوارهای سه دهك اول مشمول این بسته ها می شوند، تاكید كرد: در حال حاضر كد ملی و شماره تلفن همراه اعلام شده حدود 944 هزار نفر از سرپرستان خانوارها كه مشترك اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و اپراتورهای مجازی تلفن همراه شاتل موبایل، های وب، آپتل، سامان تل و منطقه آزاد كیش هستند به این اپراتورها اعلام شده و برای سیم كارت این دسته از مشمولان كه مشكلی برای فعال سازی بسته (مانند قطعی سیم كارت به دلیل بدهی یا مسدودی...) نداشته اند، بسته اینترنت برای شان فعال شده و پیامك فعال سازی ارسال شده است.
   تاریخ: ۱۰:۱۴ - ۲۶/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۲۷۲