دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

خدمات توانبخشی و مراكز مشاوره بهزیستی ایلام رایگان شد
 
ایلام - ایرنا - مدیركل بهزیستی ایلام گفت: همه خدمات كلینیك جامع توانبخشی و مراكز مشاوره این اداره كل در سراسر استان در آستانه بزرگداشت هفته دولت رایگان شد.
خدمات توانبخشی و مراكز مشاوره بهزیستی ایلام رایگان شد ایلام - ایرنا - مدیركل بهزیستی ایلام گفت: همه خدمات كلینیك جامع توانبخشی و مراكز مشاوره این اداره كل در سراسر استان در آستانه بزرگداشت هفته دولت رایگان شد.     

حسین نورعلیوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به همین منظور خدمات مركز جامع توانبخشی در شهر ایلام شامل كاردرمانی، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی و بینایی سنجی و مراكز مشاوره از امروز رایگان به مراجعان ارایه می شود.

به گفته وی، این اقدام با هدف رفاه حال شهروندان و گرامیداشت هفته دولت انجام و عموم مردم می توانند از خدمات این مراكز بصورت رایگان استفاده كنند.

مدیركل بهزیستی ایلام با اشاره به اینكه 2 لغایت هشت شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده، یادآور شد: بر اساس اعلام ستاد بزرگداشت هفته دولت برنامه های این مناسبت امسال از 29 تا 11 شهریورماه اجرا كه در این زمینه این اداره كل نیز این خدمات را در ایام مذكور برای مردم رایگان كرده است.

به گفته نورعلیوند، عموم مردم می توانند از امروز برای دریافت این خدمات به كیلنیك جامع توانبخشی و مراكز مشاوره در سراسر استان مراجعه كنند.

برچسب ها
- ایلام
- مشاوره
- سازمان بهزیستی كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۹:۴۹ - ۲۹/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۰