دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

اردوی سیاحتی، زیارتی و درمانی جانبازان كانادین در همدان برگزار شد
 
همایش اردوی یك روزه سنجش و ارزیابی سلامت گروه های ویژه جانبازان بصیر و كانادین (قطع پا و شیمیایی) در موسسه توانبخشی، فرهنگی و ورزشی ایثار در همدان برگزار شد.
اردوی سیاحتی، زیارتی و درمانی جانبازان كانادین در همدان برگزار شد

به گزارش ایثار همدان، در راستای تكریم ایثارگران، اردوی اردوی سیاحتی، زیارتی و درمانی ویژه جانبازان كانادین و خانواده آنان در موسسه توانبخشی، فرهنگی و ورزشی ایثار همدان برگزار شد.
در این برنامه مجید صفدریان مدیركل بنیاد استان همدان ضمن ادای احترام به مقام جانبازان شهید و شهدای دفاع مقدس با بیان اینكه جانبازان بصیر مظهر ایثار و فداكاری هستند، گفت: جانبازان بصیر ما مانند چراغی فروزان در جامعه می درخشند و ما باید از این عزیزان درس فداكاری و ایثار بگیریم، همه ایثارگران ما در واقع سرمایه های بسیار ارزشمندی هستند كه با استفاده از تجربیات و افكار ایثارگرانه آن ها می توان جهت تداوم و استقرار حكومت اسلامی گام برداشت.
مدیركل بنیاد استان با بیان اینكه جانبازان مانده اند تا به ما راه رستگاری بیاموزند، اظهار داشت: به یقین حماسه آفرینی این قهرمانان در روزگار سرنوشت ساز دفاع مقدس، ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی می باشد و خاطره از خود گذشتگی و ایثار شان در ذهن و بر زبان مردم قدر شناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند.
وی در ادامه افزود: یكی از برنامه هایی كه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جانبازان دارد، برگزاری اردو است كه با چند هدف ارتقای سطح نشاط و شادابی، اجرای طرح پایش سلامت توسط پزشك عمومی و متخصص انجام می شود.
در این همایش علاوه بر پایش سلامت توسط پزشكان متخصص برنامه های ورزشی، فرهنگی نیز برگزار شد.
همچنین پایش سلامت جانبازان معزز توسط معاونت بهداشت و درمان اجرا و مسائل و مشكلات پیش روی جانبازان مطرح شد.
گفتنی است استان همدان مفتخر به داشتن جانباز بصیر است.
انتهای پیام/
   تاریخ: ۲۰:۳۳ - ۲۹/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۶