دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

12 مركز توانبخشی مراقبتی در استان بوشهر خدمت رسانی می كنند
 
بوشهر- مدیر كل بهزیستی استان بوشهر گفت: 12 مركز توانبخشی مراقبتی در استان بوشهر خدمت رسانی می كند.
 12 مركز توانبخشی مراقبتی در استان بوشهر خدمت رسانی می كنند بوشهر- مدیر كل بهزیستی استان بوشهر گفت: 12 مركز توانبخشی مراقبتی در استان بوشهر خدمت رسانی می كند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اسدی راد صبح پنج شنبه در بازدید از مركز توانبخشی مراقبتی معلولان ذهنی دختران بالای 14 سال بوشهر اظهار داشت: هفت مركز به معلولان ذهنی دختر و پسر سه مركز به سالمندان در شهرستان های كنگان، دشتستان و بوشهر و دو مركز به بیماران روانی مزمن در شهرستان های دشتستان و گناوه خدمت رسانی می كنند.

وی بیان كرد: مركز توانبخشی مراقبتی معلولان ذهنی دختران بالای 14 سال در سال 1389 تأسیس شده و قریب به 55 نفر از دختران بالای 14 سال با معلولیت ذهنی از خدمات این مركز برخوردار هستند.

مدیر كل بهزیستی استان بوشهر اضافه كرد: در این مركز خدماتی چون فیزیوتراپی، كاردرمانی فعالیت های هنری و صنایع دستی، مددكاری، مشاوره و اقدامات روانشناختی و… ارائه می شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت موجود، اداره این مراكز جز در سایه لطف خداوند خدمت رسانی خالصانه مسئولان مراكز امكان پذیر نخواهد بود و بهزیستی استان اقدامات و حمایت های لازم را در راستای خدمت رسانی شایسته ی این مراكز را خواهد كرد.

در این بازدید مدیر كل را معاون توانبخشی بهزیستی استان و مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر همراهی می كردند.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۳:۲۹ - ۱۰/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۰