دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

دوره توانمندسازی دانشجویان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی (حلقه های میانی)، هفته آینده برگزار می شود
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

دوره توانمندسازی دانشجویان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی (حلقه های میانی)، هفته آینده برگزار می شود

دوره توانمندسازی دانشجویان فرهنگی سیاسی اجتماعی، از 12 شهریورماه به مدت یك هفته، به همت دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های شهید بهشتی و علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در پردیس شهید عباسپور برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه، این طرح با عنوان " حامیم " برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان می باشد كه فرمودند " شما (دانشجویان) جزو حلقه های میانی هستید " و مطالباتی را از قشر دانشجو داشتند.

در همین راستا، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، برنامه ای را برای توانمند سازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تدوین كردند كه دفاتر نهاد رهبری در استان ها نیز با مشاركت دانشجویان برگزار می نمایند.

براساس این گزارش، در استان تهران نیز دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های شهید بهشتی و علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، برنامه ای را با حضور پرشور دانشجویان به مدت یك هفته در پردیس شهید عباسپور برگزار می كند كه شامل " برگزاری كلاس های معرفتی و كارگاه های تخصصی و تشكیلاتی با حضور اساتید برجسته " می شود.

گفتنی است، در كنار برنامه های آموزشی و معرفتی، اردوهای علمی و برنامه های تفریحی و ورزشی از دیگر برنامه های جذاب این طرح می باشد.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نوراللهی - نعیمی پور
   تاریخ: ۰۳:۳۵ - ۱۰/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۸