دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

مدیركل بنیاد استان قزوین در جریان امكانات موسسه توانبخشی ایثار قرار گرفت
 
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بازدید از موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین در جریان امكانات و برنامه های این موسسه قرار گرفت.
مدیركل بنیاد استان قزوین در جریان امكانات موسسه توانبخشی ایثار قرار گرفت

به گزارش ایثار واحد قزوین، سمیه اسمعیلی مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار این استان بازدید كرد.
طی این بازدید، محمدرضا شكوهی معاون تعاون و امور اجتماعی و باقر عباسی لیاسی رئیس حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و موحد لطفی سرپرست موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین، مدیركل بنیاد استان را همراهی كرده و توضیحاتی پیرامون موسسه یاد شده به ایشان ارائه كردند.
در بازدید فوق، مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جریان امكانات و برنامه های موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین قرار گرفت.
همچنین مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بر تسریع تجهیز این موسسه جهت ارائه خدمات فرهنگی، ورزشی و توانبخشی به عموم مردم به ویژه جامعه ایثارگران تاكید كرد.
گفتنی است این موسسه در زمینی به مساحت هفت هزار و 500 مترمربع و زیربنای هفت هزار و 200 مترمربع در كیلومتر 2 جاده قزوین - بوئین زهرا ساخته شده است.
موسسه فوق شامل بخش های مختلفی مانند سالن های ورزشی، استخر، كلینیك های تخصصی بینایی سنجی، شنوایی سنجی، مشاوره، مركز آب درمانی، اورژانس، سالن همایش و هتلینگ است.
   تاریخ: ۱۹:۵۵ - ۱۲/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۰